• pluppp

BF maj 2014, borås.

Hej jag hoppar gärna in här dock visade mitt ultraljud att vår bebis inte ska komma innan 27 aug istället för slutet på juli början av aug vet inte om det är en väldigt liten bebis eller vad som hänt men vi får väl se på nästa ul i slutet av mars! Känns konstigt att hoppa så långt bakåt :( Jag och min man bor i Dalsjöfors med våra tre barn, jag är nu föräldraledig annars jobbar jag som lärare. Är 31 år. Detta lilla knytte var inte riktigt planerat då jag trodde jag var säker genom spiralen men det är tydligt att man aldrig kan vara säker...

Isak, Elias och My mina älsklingar!
  • pluppp

Tack! Jag är nu då i v 13+1 ja den 31 mars ska vi göra ul igen få se vad som händer då :) Jag hade med min grabbar hos barnmorskan nästan varje gång de var då tre och fem. De är väldigt snälla och lugna och eftersom jag haft samma barnmorska till alla så tycker hon det är roligt att träffa dom! Jag ses gärna och fikar! :)

• pluppp

Det finns ett jätte mysigt cafe vid polishuset med supersköna fotöljer och soffor! I hörnet mittemot batterilagret. Vad tror ni om det? Kl 18 funkar för mig med!

Svar på tråden BF maj 2014, borås.