Inlägg från: Anonym (Sugarbaby) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugarbaby)

Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.

Anonym (Nyfiken 2) skrev 2014-01-12 17:30:39 följande:
    Hej! Jag undrar hur man får kontakt med sugerdaddys? Har alltid velat ha en (eller flera!) Kram!

Tror inte man får skriva ut hemsidor här :) men sök bara på Google på Sugardaddy site så kommer du hitta massa sidor. Lycka till Kram
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (nyfiken tjej) skrev 2014-01-12 18:08:51 följande:
    Vet dina sugardaddys om varandra? Alltså att du har fler än en samtidigt. Vad säger de om det?  Vet dina föräldrar/familj om att du har sugardaddys? Måste väl vara ganska svårt att dölja sådant, när helt plötsligt nya saker börjar rulla in haha ;)  Mina föräldrar skulle bli helt tokiga tror jag om de fick höra att jag gjorde något sådant haha :P 

Hej :) Ja mina sugardaddys vet om varandra. De är till och med kompisar haha. Ingen bryr sig om jag har fler. Nej min familj vet inget. Eftersom jag bor i USA så är det lättare att täcka upp. Dom har undrat om min lägenhet och mina bilar. Men säger bara att jag lånar dom av vänner hahah. Har även sagt typ att jag har en rik pojkvän här som köper massa kläder och bjuder på reser och sånt. Men har sagt till mamma och pappa att jag är kär i honom. Mina föräldrar skulle nog inte bli tokiga men rätt chockade och tycka att jag inte ska ha det så. Men sen vet dom också att jag är över 18 och får göra exakt hur jag vill.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (.) skrev 2014-01-12 20:13:25 följande:
    "man hyllar det annorlunda", men blir kränkt om nån tjej vill betala. Jag älskar också USA, men att påstå att allt som "är annorludna" hyllas är verkligen fel...

Eftersom jag bott här i 3 år så har jag fått en uppfattning. Och av det jag märkt så bryr sig inte folk och annorlunda människor blir hyllade. Har inte varit med att någon tittat snett åt mig. Självklart så är det kanske inte så för alla fall men jag har inte märkt det!
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (.) skrev 2014-01-12 20:13:25 följande:
    "man hyllar det annorlunda", men blir kränkt om nån tjej vill betala. Jag älskar också USA, men att påstå att allt som "är annorludna" hyllas är verkligen fel...

Du måste ju förstå att detta är vad jag sett och märkt. Om du tycker annorlunda är det ok. Men du kan inte säga att mitt påstående är fel för det är ju vad jag sett och varit med om här :)
  • Anonym (Sugarbaby)

Hej alla :) Förlåt för min frånvaro. Ska svara på allas frågor :)

• Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (För gammal osv) skrev 2014-01-12 20:55:44 följande:
    Hmm finns det någon övre gräns för när man kan vara suger baby... tex jag som 35 har jag någon chans i dina ögon Och hur snygg på en skala måste man vara... Alltså är du en super snygg donna eller är du allmänt snygg??  Kan man vara lite mer kurvig (stl 44-46 tex) eller är det kört då??

Hej :) Nej självklart finns det ingen gräns. Så det är bara att testa om du är intresserad. Då alla gillar olika är det ju inga krav hur man ser ut. Visst är det väl en fördel om man ser allmänt vettig ut haha. Men alla gillar olika. Självklart kan du vara kurvig. Det är bara snyggt 👍
  • Anonym (Sugarbaby)
    spirituality skrev 2014-01-13 16:13:46 följande:
    Du skriver att du har flera sugardaddies. Är det även tvärtom, att de träffar andra sugarbabies också?

Nej dom har inga andra :) De flesta vill nog bara ha en att skämma bort.
  • Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (zxa) skrev 2014-01-14 07:26:31 följande:
    Vad är egentligen en sugarbaby? Är du vacker? Vad gör du om du blir gravid? Är du inte orolig för att det här med att vara sugarbaby kan skada din framtida yrkeskarriär?

Jag har skrivit vad en sugarbaby är i svaren ovan. Läs gärna mina tidigare svar innan du frågar samma frågor. Men exakt vad ordet betyder är en yngre kvinna som blir bortskämd av en äldre man. Ja jag är vacker. Har nästan alltid fått höra att jag är snygg/sexig och vacker. Nej jag är inte så orolig för graviditet då jag skyddar mig ordentligt. Älskar barn men vill verkligen inte ha det nu. Som en person svarade här, är det ju inte exakt något jag skulle skriva på mitt cv. Antar att du inte varit i USA för då skulle du kanske förstå lite bättre. Men här är det vanligt att utbildade kvinnor som har bra jobb ändå har äldre män som tar hand om dem. Kolla bara på alla housewifes i USA som har utbildn
  • Anonym (Sugarbaby)

^^ Oj råkade posta för snabbt. Nej men tänk på alla rika housewifes som har utbildning men ändå lever på sina män. Eller dom som till och med arbetar men ändå lever på dina män. Dock vill inte jag göra det när jag utbildat mig och börjat arbeta.

• Anonym (Sugarbaby)
    Anonym (Kreativ) skrev 2014-01-14 17:38:37 följande:
    Jag gissar djärvt att det inte står överst på CVt... En modellsnygg tjej med ekonomexamen från Floirda låter ju inte oanställbar. Om hon  nu vill jobba. Drar hon verkligen in 6 mkr per året är hon ju snart arbetsbefriad om hon vill. Eller så hookar hon upp med en permanent sugardaddy. Typ Berlusconi eller någon shejk.

Ekonomexamen? Jag har inte skrivit någonstans att jag pluggar ekonomi. Så vad har du fått det ifrån? :) Jag pluggar finance, alltså finans. Och ja jag vill arbeta när jag är utbildad. Inte vara en sugarbaby. Detta är endast för att leva lyx och kunna spara massa pengar.
Svar på tråden Har blivit rik på att vara sugarbaby. Fråga mig vad du vill.