Helnil91 skrev 2014-01-12 10:31:48 följande:
Shit verkligen intressant att läsa. Och håller med dig TS, har själv varit i Miami flera gånger och har sett massor med unga tjejer gå runt med äldre män. Då antar man ju att det är pengar. Nu går jag lite off topic haha men undrar lite om dina studier i usa. Du skrev att du pluggar på ett privat universitet? Finns det olika och vad är skillnaden? Hur mycket kostar det? Kan man få CSN? Hur fixade du ditt studentvisum? Var det svårt? Hur lång tid tog det innan du fick det? Nu on topic igen. :) Vilka ställen har du rest till med dina sugardaddys? Vilket är ditt favorit resmål? Får du massa märkeskläder? Vad är det dyraste du fått? Hur ser ditt vanliga dejting liv ut? Dejtar du vanliga killar i din ålder? Har du inte fått känslor för någon kille medan du haft sugardaddys? Hur har du gjort då? Sen undrar jag vilka ställen du varit på i Usa? Har du några tips på bra resmål? Har du varit i LAS vegas och i så fall hur var det där? :)
Hej :) Kul att du tycker det verkar vara intressant. Det är ingen fara :) I USA så finns det två olika typer av universitet. College är något helt annat. Så det får man inte blanda ihop. Men det finns State Universities som är statliga universitet alltså drivna av staten. Dom är oftast billigare och har flera elever. Dom kan även kallas för Public Universities. Ett privat universitet är dyrare och har färre elever. Det finns jätte bra skolor av både. Pris för universiteten här är jätte olika. Det jag betalat är 55 000 dollar för ett år. Och det är ett av de högsta priserna i USA. Min utbildning är totalt 6 år så totalt blir det 330 000 dollar vilket är ca 2 100 000 kr. Ett statligt universitet är mycket billigare. Det brukar ligga på ca 20 000 dollar per år. Och ett college är ännu billigare. Vet dock inte hur mycket det kostar där men gissar på 5000 dollar per år. Ja du kan få CSN när du pluggar i USA. Ett studentvisum skaffar du på den amerikanska ambassaden i Stockholm. Nej det var inte svårt. Har du med dig alla papper dom ber om går det smidigt. Min intervju tog typ 5 min och så blev jag godkänd på en gång. Visumet fick jag ca 3 veckor efter. Oj jag har rest på väldigt många ställen. Orkar inte rabbla upp alla. Men reser som sagt sjukt mycket. Både med mina sugardaddys men även med mina vänner. Har 3 favvo ställen, det är Australien, Italien och Fiji öarna. Även Cuba var jäkligt najs. Yes jag får märkeskläder. Dock så använder jag billigare också. Älskar att blanda dyrt med billigt. Älskar även vintage (second hand). Vet inte riktigt om du menar dyraste saken jag fått eller? I så fall är det mina tre hermès väskor. Tror dom går på ca 130 000 kr var. Har fått alla tre. Dock så är det kö på väskorna men en av mina sugardaddys har kontakter i modevärlden och då går det snabbare :) Mitt vanliga dejting liv ser tråkigt ut haha. Har inte dejtat några killar i min ålder sen jag skaffade Sugardaddy. Och har inte varit kär. Blir jag det så kommer jag lämna mina sugardaddys. Kärlek vill man ju gärna ha. Dock så är mina sugardaddys inte jätte gamla. Den äldsta är 39. Och själv är jag 22, I USA har jag varit i New York, Los Angeles, San Fransisco, Dallas, New Orleans, Las Vegas, Aspen (Colorado), Austin (Texas), Orlando, Key west och självklart Miami där jag bor. Juste även i Washington DC. Las Vegas är sjukt häftig. Gillar du spel och fest så åk dit :)