Emmi27 skrev 2014-01-12 08:41:06 följande:
Hur funkar en sån relation? Är du ihop med männen bara för pengar (Alltså FÅR du rena pengar eller hur funkar denbiten?) eller är det känslor med i spelet (din, hans eller bådas sida?) Är det som en lyxigare variant av prostitution? tänker att även om du inte väljer ut någon utan att leta efter andra preferenser än att de ska vara förmögna så skulle du ju inte ha en realtion eftersom det i första hand är pengarna du vill åt? Inget illa ment alltså, resonerar bara.
^^ oj råkade skicka det andra inlägget för snabbt. Nej men tror att dollarn ligger på ca 6,5 kr. Utöver pengar så har ena min Sugardaddy köpt en lyx lägenhet till mig. Bor i Miami. Mina sugardaddys har även lägenheter lite runt om i världen som jag får låna. Sen betalar dom min hyra och alla räkningar. Har även fått två bilar. Dom bjuder på mina resor. Alltså dom resor jag gör med dom. Inte privata resor med kompisar. Där betalar jag själv. När jag umgås med mina sugardaddys så bjuder dom på allt. Tex när vi reser så betalar dom lyxhotell, lyx restauranger, shopping, smycken, spa... mm Eftersom jag nästan får allt så kan jag spara jätte mycket själv. Men sen när jag tex umgås med vänner så betalar jag ju det själv. Har även betalt av mitt universitet. Kostar väldigt mycket att plugga på ett privat universitet här i USA. Det har jag betalat själv. Alltså helt ärligt så är det ett lyxigare ord för prostitution. Skillnaden är väl att vi sugarbabys får mera pengar. Plus att vi träffar inte massor med män. Och vi har en personlig kemi med dom vi träffar. Lyx prostituerade träffar ju flera män.