Försökte stjäla min bebis!!!
Jaha så svart man är okej att säga men inte mörk????
Jaha så svart man är okej att säga men inte mörk????
Men inte familjeliv?
Nej faktiskt inte.....men jag har förstått vad du menar, kan dock inte hålla med
haha....ja och där försvann mitt senaste inlägg! patetiskt!
Kan man se vem av moderatorerna?......det står ju bara moderator?
Hela min inbox är FULL med meddelande från moderator där dom tagit bort MASSOR av inlägg.....trist....och då kan jag ju tillägga att anmälningarna är från en och samma person....
Grova angrepp???? Jag kan bevisa i hur många inlägg som helst att det inte handlar om några angrepp, löjligt! Jag har fått kopior i inboxen på exakt vad som skrivits, sedan om du tycker att det är jobbigt när jag ifrågasätter HUR ts skulle ha beskrivit ordet "mörk" utan att du skulle reagera som du gjorde.....hur fan kan ett inlägg tas bort pga den frågeställningen?? Men skit samma jag tycker fortfarande att det är respektlöst att kapa tråden med en helt annan frågeställning.....därför lägger jag detta bakom mig nu......igen......( var svårt att låta bli att svara) men nu ska jag stå emot.... Och ts än en gång, hemskt det som hände dig, jag hade blivit jätterädd!
Därför det var hela inboxen full, då blev jag bara matt i pälsen....
Säker kan jag inte vara, men det var endast de inläggen där jag hade en diskussion men henne/honom som blivit borttagen, och enligt henne/ honom så har jag ju bidragit till enorma påhopp.....(vilket jag naturligtvis inte har) och om jag nu hade kränkt någon så brutalt borde du Malin Eddie komma ihåg det....med andra ord tycker jag att det är en stor överdrift
Jai kan ju hålla med om delar av det inlägg jag gjorde tummen upp åt, jag har aldrig påstått att den vi skriver om är en hemsk människa