Migrationsverket, uppehållstillstånd, lång väntetid
Och dom vägrade ge ut teamleader eller enhetschef idag. Kändes som om hon anklagade mig för att vilja tränka mig i kön. Men det är det sista jag vill - jag vill bara ha svar på mina frågor om varför en ansökan fick beslut innan mig som legat i samma enhet. Idag bevisades det ju åter igen att kösystemet inte följs. Jag har väntat i två veckor längre - i samma enhet! Liknande länder.
Vi vet ju alla vad det betyder när dom "råkar" hoppa över ens datum - flera månaders mer väntan och ovisshet kan det betyda. Utan några svar, utan någon inblick (mimmipigg tex. fy fanken alltså).
GRATTIS trött USA pendlare, jag är mycket glad för er positiva beslut!
Och tack Ellaa för uppmuntran. Jag hoppas du har rätt och inte jag!
De gånger jag har ringt Växjö så är det som att simma mot strömmen - helt onödigt! Varför inte lika gärna ta bort kundtjänsten... Kostar onödigt mycket pengar för att de inte kan ge oss svar iaf, så varför finns de? Hellre att de sitter och tar beslut från ansökningsdatum - till slut. Så man kan ha en kontakt med en och samma handläggare eller något.