• Sunboost

gravida efter ivf i december 2013

nonnitott skrev 2014-01-01 20:29:59 följande:

Sunbost: ledsen för det, gick lite fort när jag läste! Jag har inte heller mycke symptom, förutom att jag mår illa när jag borstar tänderna på morgonen. Men kroppen reagerar ju som sagt olika! Tycker det ska bli spännande att få tid för VUL, då blir nog det hela lite mer verkligt. Jag har fortfarande svårt att tro på det :)

Ingen fara, lätt hänt här! Jag vet, längtar till vul. Hoppas jag får en tid att se fram emot imorgon. Har du fått en tid ännu? Å vilken klinik går du på?
  • Sunboost
    nonnitott skrev 2014-01-02 11:03:54 följande:

Jag har inte fått någon tid än, går på Nordic ivf i Gbg, men har gjort distans ivf så alla VUL har jag fått göra på min hemma klunk. Idag pratade jag med Nordic, o fick reda på att jag ska göra även denna VUL här hemma. Skönt att slippa åka, men hemma kliniken öppnar inte förrän på tis. Så vi får vänta lite till...

Hur har det gått för dig? Har du tid för VUL än? Vilken klinik?

Aha, jag går på Sahlgrenska :) Har du långt att åka till Gbg, är det därför du får gå på din hemmaklinik? Tisdag är snart här... Hoppas du får en tid snabbt :)

Vi har fått tid för vul 22/1. Känns som en evighet dit men spännande att ha å se fram emot. Längtar redan!!
  • Sunboost

Nonnitott: Jo, det förstår jag då. Tur att ni kan få göra mycket på klinik närmare er :) Nu när det varit mycket ledighet har det funnits all tid i världen att tänka och känna, på så vis blir det nog bra när vardagen kommer igång igen. Annars blir väntan galet lång

Jag är galet trött och fattar inte hur det ska gå och jobba. Kom hem från jobbet i fredags och slocknade kl 17, hela gårdagen var jag däckad och tröttheten är inte mindre nu illamåendet har jag dock klarat mig rätt bra Nonnitott: Jo, det förstår jag då. Tur att ni kan få göra mycket på klinik närmare er :)

Nu när det varit mycket ledighet har det funnits all tid i världen att tänka och känna, på så vis blir det nog bra när vardagen kommer igång igen. Dock är jag galet trött och fattar inte hur det ska gå och jobba. Kom hem från jobbet i fredags och slocknade kl 17, hela gårdagen var jag däckad och tröttheten är inte mindre nu ;) illamåendet har jag dock klarat mig rätt bra ifrån och nu när jag känner mig gravid på riktigt så år jag bara glad att slippa illamåendet

• Sunboost

Oj, vad konstigt i lägget ovan blev. Delvis kopierat sig... Hmm... :-/

Välkommen hit Trollet!

• Sunboost
    Visan skrev 2014-01-06 15:23:47 följande:

I morgon är det dags för VUL. Är så sjukt rädd och nervös. Fick tillbaka två blastocyster så i morgon får vi se om det är en eller två? Och det jag är mest rädd för-tickar hjärtat eller har den/dem inte klart sig?

Förstår din oro men önskar dig lycka till idag och håller tummarna för att allt ser bra ut!

Shit, det känns inte mänskligt att gå upp så här tidigt (brukar inte vara något större problem). Är kluven inför att jobba... bra att få lite rutiner igen men hur sjutton ska jag orka?
  • Sunboost

Sirian: Oj, vad spännande med två stycken! Jag håller tummarna att allt ska gå vägen!

• Sunboost
    Trollet79 skrev 2014-01-11 20:58:44 följande:

Tack för ert stöd! Ja, jag hoppas ju verkligen att allt ska vara bra ändå. Men jag fick även tillbaka min migrän idag som annars försvinner när jag är gravid, så känner mig inte så hoppfull just nu. Funderar på att ringa på måndag och höra om det går att få ett tidigare VUL denna veckan.

Förstår Isabelle att det måste kännas både ledsamt och glädjande. Hoppas att ni får ett fin frisk bebis i slutändan iaf! :)

Usch, vad jobbigt! Förstår din oro men håller tummarna för att allt ska gå bra! Kramar!
  • Sunboost

Grattis Sputnik till fint vul! Å grattis även Sirian till två små tickande hjärtan på vul!

Välkommen hit maria7701! Kan förstå din oro men hoppas att den lägger sig efter vul i veckan som kommer!

Svar på tråden gravida efter ivf i december 2013