• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Libra1

Vi ska inte bli ovänner i tråden. Men man kan försöka tänka sig för. De flesta av oss är väldigt sköra. Har kämpat länge och förlorat mer än vunnit. Man tar lätt illa vid sig. Jag tog t ex väldigt illa vid mig av ett inlägg du skrev i februaritråden. :-/ Men vi är alla olika.

• ITM

Moolie aldrig försökt att bli gravid innan?! Vad gör du på en Ivf klinik då???? Ursäkta men din attityd passar inte in på denna tråden tycker jag iaf....

• Moolie
    ITM skrev 2014-02-03 20:49:29 följande:

Moolie aldrig försökt att bli gravid innan?! Vad gör du på en Ivf klinik då???? Ursäkta men din attityd passar inte in på denna tråden tycker jag iaf....

Och VAD har du med det att göra??
  • Moolie
    Libra1 skrev 2014-02-03 20:48:21 följande:

Vi ska inte bli ovänner i tråden. Men man kan försöka tänka sig för. De flesta av oss är väldigt sköra. Har kämpat länge och förlorat mer än vunnit. Man tar lätt illa vid sig. Jag tog t ex väldigt illa vid mig av ett inlägg du skrev i februaritråden. :-/ Men vi är alla olika.

Precis som jag tog VÄLDIGT illa vid mig av de andras kommentarer! Bara det att i flera trådar är det flera mot en. Bara för att detta är mitt första försök har många ett otroligt stort behov av att rätta mig.
  • Edison

Imorgon ska vi till nordic ivf för vårt första möte. Vi ska gå till Sven:) skulle gått till RMC egentligen men blivit förfärligt dåligt bemötta där så valt att vända oss privat istället. Den kontakt jag haft med nordic än så länge har bara varit positiv!! Så ska bli väldigt spännande o se hur de går imorgon:)

• Moolie
    Edison skrev 2014-02-05 09:46:03 följande:

Imorgon ska vi till nordic ivf för vårt första möte. Vi ska gå till Sven:) skulle gått till RMC egentligen men blivit förfärligt dåligt bemötta där så valt att vända oss privat istället. Den kontakt jag haft med nordic än så länge har bara varit positiv!! Så ska bli väldigt spännande o se hur de går imorgon:)

Lycka till!!

Nu närmar sig BIM... Börjar bli nervös... Ett befruktat ägg är där ju...
Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö