Tempar/Fertility friend
Härligt!! :) hur ser din tempkurva ut?
Härligt!! :) hur ser din tempkurva ut?
Alltså jag var trött imorse o skrev från mobilen, förstår inte ens vad jag skrivit. Vad jag ville få fram var att jag tror att det är positivt att dina tester så starka denna gång. Mina tester blev starka sent när jag fick mitt missfall, och de blev aldrig starkare än teststrecket. I denna graviditet så var teststrecket starkare än kontrollstrecket på typ äl +16, och jag är i v 27 nu :) Grattis!!
Hej hej! Lämnar ett spår här. Sista kuren med Letrozol och hade äl igår, rejäl ägglossningskänsla. Hoppas att det var ett bra tecken. Håll tummarna nu!!! Nu är det bara att vänta i 13 dagar. Har denna gång även tagit i med dosen på progesteronkrämen. Måtte det ske nu!
Tempen fortfarande hög, 37 idag igen så testade och fick ett plus! :D
Hmmm..... väldigt låg och "rak" temp efter äl... Känns sådär. Sen spottings på dag tre efter äl Får se vad detta blir.
Tack vännen! Ja, jag vet att det är tidigt.... Men grejjen är att den beteer sig inte som de andra gångerna (ioförsig blev det inget plus de andra gångerna). Hade förväntat mig en skjuts upp av tempen då den styrs av gulkroppshormonet.... progesteronet.
En annan sak som gör mig fundersam är sekretet. Det brukar bli som vitt klegg, typ bodybutter och även det triggas av progesteronet.... Men har bara varit typ utspädd lotion... Som vad jag förstår triggas av höga östrogenhalter.
Men.. jag känner av ömhet i brösten... det kanske är bra....
Som vanligt...bara vänta och se
Tack vännen! Ja, jag vet att det är tidigt.... Men grejjen är att den beteer sig inte som de andra gångerna (ioförsig blev det inget plus de andra gångerna). Hade förväntat mig en skjuts upp av tempen då den styrs av gulkroppshormonet.... progesteronet.
En annan sak som gör mig fundersam är sekretet. Det brukar bli som vitt klegg, typ bodybutter och även det triggas av progesteronet.... Men har bara varit typ utspädd lotion... Som vad jag förstår triggas av höga östrogenhalter.
Men.. jag känner av ömhet i brösten... det kanske är bra....
Som vanligt...bara vänta och se
Åh grattis!! Vi borde ju ligga ganska lika i tiden :) har du funderat på o någon gravidgrupp? Jag är lite sugen på o starta en hemlig BF augusti 2018 grupp på Facebook
Finns det? :) hur hittar jag den?
Hm, jag hittar inte den gruppen på Facebook! Vad ska jag söka på? Haha
Vet inte om det är någon kvar här från när jag var aktiv i mars, men jag ville berätta att vår lilla Melanie föddes den 24/7 i vecka 26. Allt har gått förvånansvärt bra, och efter 3 månader på sjukhus är vi äntligen hemma! :)
Jag vill också önska er alla en riktigt god jul och gott nytt år!
Min man och jag tänkte ge upp förra cykeln. Har då försökt i över 3,5 år. Men vi tänkte...ett sista, sista försök. Så på ca 37:e försöket..... Min graf var hög fastän det är bim idag. Så.... jag tänkte, kan vara värt att testa och se:
Det är ett svagt streck. Jag hade upp tills igår halvvattnigt Sekret vilket jag brukar ha innan bim och sen 2-3 dagar innan brukar det bli rosa. Igår ändrades sekretet till tjockt, kladdigt och vitt.
Min graf:
Känner nada ibrösten, inte det minsta öm.... Det småkniper där nere.
Det är ju så tidigt detta..... Var gravid för 2 år sen och i slutet på vecka 10 blev det missfall. Jag är 44 år och ja....just nu har jag haft det så stressig på jobbet och ska utredas snart .... Så - med det sagt så är jag såklart orolig för att det inte ska gå vägen. Jag kan inte göra något åt det heller, bara hänga med kroppen.
Håll ALLA tummar ni har! Kram på er!