• Zora

Tempar/Fertility friend

FrökenE1985 skrev 2017-07-11 09:37:34 följande:
    Tveklöst gravid! Grattis! <3
    Tack!

Håller tummarna att du också får ett plus!
  • Zora

Ja gravid är jag nog :) Men jag tycker inte testerna ökar direkt.. fast det digitala går ju iallafall inte att feltolka

• Zora
    FrökenE1985 skrev 2017-07-12 08:01:06 följande:

Bim idag och tempen fortsätter neråt så ja... mensfan dyker garanterat upp idag. Men tycker ändå tempen är märklig. Den brukar vara ganska hoppig dagarna innan bim men det är den inte nu. Men visar nog bara på att mina hormonnivåer är mer stabila än innan. Och det är väl bra i sig. Jaja... bättre lycka nästa gång.

Det ser ju onekligen inte så lovande ut, men det är inte kört förrän mensen dyker upp! Håller tummarna att den håller sig borta trots allt
  • Zora
    PuLoha skrev 2017-07-12 08:42:41 följande:

Min tempkurva idag

Vet inte om dagens temp är så tillförlitlig, drömde konstiga drömmar innan jag vaknade. Vet inte om deg påverkar tempen? :/

Ingen aning ifall drömmar kan påverka tempen. Spontant skulle jag säga nej, om man inte sovit oroligt i samband med drömmarna. Ligger tempen på ungefär samma nivå imorgon stämmer det säkert
  • Zora
    Bell13 skrev 2017-07-12 09:12:34 följande:

Bim imorgon men efter 1 v med lite konstig känsla testade jag idag.

Jag anar något även om det är jättedålig kvalitet på bilden
  • Zora
    PuLoha skrev 2017-07-12 10:18:50 följande:
    Hoppas den stämmer, tempen får gärna stiga lite till och hålla sig där uppe. ;)

Har du några symtom?
    Njä.. inga direkta symptom. Lite spända bröst kanske och möjligen en lite spänd känsla i magen, om jag känner efter noooga, Inget annat
  • Zora
    FrökenE1985 skrev 2017-07-13 12:03:42 följande:
    Tack!

Magkänslan säger ändå att det bara är kroppen så jäklas med mig. Men som sagt, det visar sig snart.
    Hur går det för dig?
  • Zora
    Bell13 skrev 2017-07-15 09:22:30 följande:
    Skymtar nåt diffust. Här blöder jag nu så det är nog kört.
    Men näääää! Hoppas verkligen det är en ofarlig blödning
  • Zora
    FrökenE1985 skrev 2017-07-15 10:20:12 följande:
    Har börjat blöda men bara typ hälften så mycket som jag brukar. Fortfarande svaga streck på test dock, eller fortfarande... snarare igen. Förstår inte alls vad min kropp sysslar med. Illamåendet är också kvar. Så jag får väl avvakta och se helt enkelt. Men är/var det något så stannar det inte. Då skulle ju testen visa starkt vid det här laget. :-/
    Nej!! :( Vad trist!! Ja är väl bara att vänta och se
  • Zora
    PuLoha skrev 2017-07-17 06:52:46 följande:

Äl+11

Tempen dippade lite idag. Men tempade strax efter 6 var tvungen att gå upp och kissa. Annars brukar jag tempa mellan 7-8.

Fick som sagt en blödning igår som kom på pappret när jag var på toaletten. Kunde ana en svag nyans av rosa nu på morgonen också, hoppas bara det inte är mens på väg.

Tog även ett graviditetstest nu på morgonen och tycker mig kunna ana ett svagt streck?

En sån liten dipp är inget att bry sig om, snarare en naturlig variation i temperatur. Tempen kan ju inte bara stiga och heller inte ligga helt still :)

Anar också en skugga, men om det är ett riktigt streck har jag svårt att avgöra. Håller tummarna!!
Svar på tråden Tempar/Fertility friend