• Zora

Tempar/Fertility friend

Tog ett test nu i eftermiddags, lägger in en jämförelsebild. Det är så svagt! Ska ta digitalt i helgen så man slipper tolka och spekulera!

• Zora
    babytjejen skrev 2017-10-19 19:05:04 följande:

Ser ju ut att bli starkare...håller tummarna för dig!!

Tack! Ja jag håller också tummarna :)
  • Zora
    lilaemma skrev 2017-10-19 19:29:36 följande:

Idag skulle jag räkna som positivt! Grattis!

Tack! Är glad att det faktiskt verkar som vi lyckades snabbt igen efter senaste MA:t, men kommer inte tro på det ordentligt förrän efter v.12 eller nåt..
  • Zora
    lilaemma skrev 2017-10-20 08:53:04 följande:

Har du testat nått mer?

Tog ett i morse som jag inte hann titta så noga på, men det var inte starkare än det igår em iallafall.. imorgon tar jag ett digitalt :) Men jag känner mig hyfsat säker på att jag är gravid. Tempen är fortsatt hög och känslan i kroppen säger gravid. Sen får vi se var det slutar..
  • Zora

Det jag inte fattar är varför testerna visar så svagt när jag tom passerat BIM? Är ju knappt synligt..

Kan bara tänka mig tre orsaker. 1. Det är fel på testerna och dom kan inte visa starkare. 2. Det är något fel på embryot så det inte producerar hcg som det ska. 3. Jag hade äl senare.

FF säger äl 5/10, men av någon anledning säger NC äl 9/10. Äl testet var pos. på kvällen 4/10.

Vad tror ni? Varför är det så svagt?

Blir flera inlägg med bilder för jag får av någon anledning inte med fler än en via telefonen.

FF

• Zora

Testerna hittills...

Det längst ner tog jag för någon timme sedan och det bar inte riktigt torkat

• Zora
    tempnörden skrev 2017-10-20 17:29:38 följande:

Så sent som den 9e tror jag inte på, men sin kurva segar ju upp sig liksom. Du kanske är en "låghormonare" och därför det blir svagt på stickorna?

Och du har inte testat med morgonurin, det kan också visa lägre halter andra tider på dygnet.

Så jag tror inte att du behöver vara orolig än :) temperaturen är fortfarande hög så det ser fint ut!

Fast jag har ju testat med morgonurin alla dagar, är bara igår (äl+14) och idag (äl+15) som jag testat både på morgonen och eftermiddagen.

Nä jag tror ju inte heller på 9:e. Historiskt sett har jag fått äl samma dag som pos äl test eller dagen efter (om man tror på FF) någon enstaka gång 2 dagar efter pis test.

Tempen har verkligen segat sig upp den här gången. Händer lite då och då, oftast brukar det dock vara ett tydligare hopp i tempen. Förra graviditeten var det neg äl +10 och väldigt svagt på äl +15, men ändå starkare än nu. (Blev MA i v.11) Gången före det fanns ett knappt urskiljbart svagt streck redan äl +9 och på äl +10 var det ungefär som testerna är idag.. väldigt konstigt det här.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend