Tempar/Fertility friend
Tog ett test nu i eftermiddags, lägger in en jämförelsebild. Det är så svagt! Ska ta digitalt i helgen så man slipper tolka och spekulera!
Tog ett test nu i eftermiddags, lägger in en jämförelsebild. Det är så svagt! Ska ta digitalt i helgen så man slipper tolka och spekulera!
Ser ju ut att bli starkare...håller tummarna för dig!!
Idag skulle jag räkna som positivt! Grattis!
Kurvan
Har du testat nått mer?
Dagens graf
Det jag inte fattar är varför testerna visar så svagt när jag tom passerat BIM? Är ju knappt synligt..
Kan bara tänka mig tre orsaker. 1. Det är fel på testerna och dom kan inte visa starkare. 2. Det är något fel på embryot så det inte producerar hcg som det ska. 3. Jag hade äl senare.
FF säger äl 5/10, men av någon anledning säger NC äl 9/10. Äl testet var pos. på kvällen 4/10.
Vad tror ni? Varför är det så svagt?
Blir flera inlägg med bilder för jag får av någon anledning inte med fler än en via telefonen.
FF
NC
Testerna hittills...
Det längst ner tog jag för någon timme sedan och det bar inte riktigt torkat
Så sent som den 9e tror jag inte på, men sin kurva segar ju upp sig liksom. Du kanske är en "låghormonare" och därför det blir svagt på stickorna?
Och du har inte testat med morgonurin, det kan också visa lägre halter andra tider på dygnet.
Så jag tror inte att du behöver vara orolig än :) temperaturen är fortfarande hög så det ser fint ut!