![Zora](/avatar/thumb/zora/aa378c7066e95d9424be270ea81f41ed.jpg)
-
Jo, troligast äl i morgon. Senast kom tidigt äl på morgonen dagen efter det positiva testet (känner av äl väldigt väl). Så är nog kanske säkrast att försöka få till nåt ikväll och inte vänta tills imorgon... Eller tror ni det fungerar med imorgon? Varannan dag ska ju räcka? Mannen brukar inte vara jättebra på att prestera många dagar i rad...InaLo skrev 2016-11-11 13:46:57 följande:Jag skulle tippa på äl i morgon o tempohöjning i över morgon.
-
Men vad trist :(Erla skrev 2016-11-11 14:06:14 följande:
Äl blev flyttad för mig idag. Tror inte jag haft äl om jag ska vara ärlig för jag ser ingen tempskillnad från innan äl. Så tråkigt! Får hoppas på nästa cykel istället.
-
Jag måste ha väldigt kort tid mellan positivt Äl-test och Äl.. har fruktansvärt ont just nu, typ så jag inte kan sitta, så Äl måste vara nu, eller nyss eller väldigt strax..
Fick ju inte pos på stickan förrän vid 11 i förmiddags och det är ju mindre än 12h sedan.. iof så visade ju CB pos vid 16 igår så går man på det så är det ca 20h. Tur jag testade med CB annars hade jag nog trott att vi haft någon dag till på oss!! -
Har Äl varit tro?
Fick positivt på cb digital 10/11 kl 16. Det tidigare testet den 10:e dubbelkollade jag inte med cb, men det skulle nog kunna blivit positivt då också. Hade världens Äl-smärta igår kväll vid 20. Vad tror ni? -
Här är grafen också
-
Ja jag tror ju också det var igårkväll/natt.. undrar om det vi fått till skulle räcka.. skulle vilja få till det idag också, men jag tror nog mannen är mindre med på det... :pFrökenE1985 skrev 2016-11-12 12:09:47 följande:Ser ut som den var igår/inatt. Ff sätter säkert ut äl på måndag.
-
Jag tycker faktiskt det ser ut som att Äl kan ha varit på CD 21.Erla skrev 2016-11-12 18:13:42 följande:Tvivlar på det. Har dock inte kommit någon mer blödning. Hade lite mensvärk i typ en timme men nu känner jag ingenting.
Tänkte också på det och än så länge är jag bara på cd32 vilket är kortare än vad jag normalt har. Har haft äl runt denna tiden i cykeln tidigare liksom. I övrigt var testen som starkast på cd26, sedan tog de slut. De var aldrig helt positiva, men brukar inte få starkare.. -
Ja, tempen ska öka efter Äl och ligga högre än innan. Så på så vis är ju inte din kurva direkt typisk. Tycker ändå att det iom den djupa dippen några dagar och sedan stegring tyder på Äl. Hade det bara varit en dag med låg temp hade jag nog inte tyckt att Äl kunde skett där.Erla skrev 2016-11-12 21:35:36 följande:Tack för svar! Har för mig att tempen ska öka och ligga över bastempen och det gör den ju inte :/ har aldrig legat på samma temp efter äl som jag gjort innan äl. Jag bör ju också ha fått någon stegring på äl-test, men de var supernegativa. Har aldrig varit med om en liknande kurva :/
Har du testat med Äl tester även där runt CD 18-21?
Jag tror (gissar lite) att du kommer få mens på tisdag eller onsdag, alternativt ett + om du är gravid :) -
Tänkte jag skulle visa en av mina kurvor där jag med största sannolikhet inte hade Äl. FF har visserligen satt ut en osäker Äl, men jag tror inte på det. Cykeln är ojämn i temp och har ingen tydlig tempökning. Den är dessutom lång, vilket tyder på utebliven Äl (har normalt 29-31 dagars cykel) Tycker att din kurva ser ut att ha betydligt större sannolikhet att Äl har inträffatErla skrev 2016-11-12 21:35:36 följande:Tack för svar! Har för mig att tempen ska öka och ligga över bastempen och det gör den ju inte :/ har aldrig legat på samma temp efter äl som jag gjort innan äl. Jag bör ju också ha fått någon stegring på äl-test, men de var supernegativa. Har aldrig varit med om en liknande kurva :/
-
Oj vad svårt! Nåt syns ju definitivt, men skulle inte våga gratulera, lite otydligt. Spännande!!lilaemma skrev 2016-11-13 06:23:03 följande:
Testoman som man är tog jag ett test vid 4 draget. Tyckte först att jag anade något, men efter att ha vinklat och vridit konstaterade jag att det nog bara var ett hack i testet. Kikade på det igen, nu vid 6, så rejält efter tiden och inte giltigt alls, men titta...
Är detta bara ett hack i testet? Kan färg ha fastnat där? Nytt test i morgon.