Tempar/Fertility friend
Reflexen: Vad är det för notesfält du har hittat? Var hittar jag det? Jag har också gratisversionen.
Reflexen: Vad är det för notesfält du har hittat? Var hittar jag det? Jag har också gratisversionen.
Reflexen: Jag hittade notes fältet. Men inte det där customize tror jag.
Ni som kan det här med tempning bättre - visst tyder det på mens om tempen plötsligt dippar från 37.1 (fyra dagar i rad) till 36.6? Jag är på bim idag men min cykel kan likväl vara 30 dagar oxå och då är bim på onsdag.
Ingen som, möjligen, varit gravid trots en så stor dipp? Blir förvånad att min temp inte successivt gått neråt..
Tack för svaret :) Ja, dippen tydde på mens, precis som jag trodde. Men blev förvirrad när den hållt sig jämn fram till nu, och då hade jag ändå en temphöjning igår.
Tiden har jag aldrig fyllt i. Jag har bara registrerat tempen aldrig klockslag...
Grattis E88!! :)
Jag skulle kunna tänka mig att hänga på med en tråd med kurvor. Men jag har förslag om att kanske starta en låst tråd så man slipper lägga ut den officiellt?
Eller låst och låst...men en tråd dit man får söka, så man har lite koll på vem som läser kurvorna. Men det var bara ett förslag :)
Hur långt efter positivt äl-test brukar ni få tempökningen in som använder er av både och?
Jag fick positivt äl-test i torsdags och trodde att tempökningen skulle komma i morse, men det gjorde det inte..nu blir jag orolig att det var ett falskt positivt äl-test
Tack för svar AnnC! Men jag hittar inte länken till dina kurvor
Tidigare när jag använt mig av äl-test och fått positivt har äl varit den dagen eller dagen efter så temphöjningen har kommit ganska så omgående om jag inte missminner mig...
Åh hoppas jag slipper jaga fler positiva stickor den här månaden, att försök till äl kommer igen senare. Den som lever får se dock