• Zora

Tempar/Fertility friend

Mila skrev 2016-09-16 21:14:26 följande:
    Nej nej alltså jag har inte fått positivt än. Var väldigt starkt igår så trodde det skulle vara positivt idag, men var svagare.
    Resan till ett gemensamt kärleksbarn ~ Missfall i juni ~ blogg.alltforforaldrar.se/livetslycka/
    Aha! Fattade det som att du fått positivt idag
  • Zora

Har FF rätt tror ni? Var Äl då? Eller blev det ingen Äl alls den här gången? Funderar eftersom tempen är så låg. Får se hur den är imorgon

• Zora
    Zora skrev 2016-09-18 22:45:38 följande:

Har FF rätt tror ni? Var Äl då? Eller blev det ingen Äl alls den här gången? Funderar eftersom tempen är så låg. Får se hur den är imorgon

Glömde bilden :p
  • Zora
    Guffy78 skrev 2016-09-18 23:47:13 följande:
    Gå på fertila flytningar . Vilken dag upphörde de? Snarare vilken dag märkte du skillnad? Tex på mig rann det igår i samband med positiva test och idag avtog de under dagen .. Och nu är det nästan torrt och tappen är stängd . Vet inte om du kollar sånt men det är bästa sätt att veta har jag lärt mig när det är svårt att avgöra med temp.
    Brukar inte kolla det så jättemycket, men är rätt säker på att de avtagit/försvunnit helt. Tror nog FF satt ut rätt ändå, om jag nu end hade Äl. Kanske inget ägg släppte?
  • Zora

Jag har funderat på en sak. Dom här gångerna när jag får så vansinnigt ont vid Äl (ganska ofta) kan det vara så att det är en cysta som spricker och ingen äggblåsa? Eller att det ibland bara är en cysta och ibland kanske både en cysta och äggblåsa? Eller kan det verkligen göra så ont av bara en äggblåsa?

• Zora
    lilaemma skrev 2016-09-19 07:54:41 följande:
    Jag tror inte äl varit ännu.. Tror äl är nu...
    Hmmm.. Tror du det? Trots att Äl testet var positivt för 4 dagar sedan? Har inga fertila flytningar nu heller som märks "utanpå" så att säga. Har inte kollat inne..
  • Zora
    Guffy78 skrev 2016-09-19 08:36:37 följande:
    Min temp segar sig upp också! Idag är denbara på 36.53 mot igår 36.44 på ÄL dagen. Men jag vet säkert att ÄL varit för idag är det creamy och nästan inget.
    Jo seg kan den ju vara ibland. Har ofta 1-2 låga temperaturer efter Äl, men sedan brukar det stiga snabbt. Det brukar kunna se ut som på grafen nedan (från 2014) Men så segt som det är den här gången har jag nog aldrig varit med om.
  • Zora
    Guffy78 skrev 2016-09-19 08:59:17 följande:
    Det kan vara positivt om tempen istället för att hoppa upp segar sig upp genom hela lutealfas- när det var så var jag gravid
    Ok, tyvärr är det ju kört eftersom mannen var bortrest under det som förmodligen var Äl (där FF satt ut den) så får hoppas på bättre lycka nästa månad.
  • Zora

Nu kom höjningen.. Då borde jag haft Äl iallafall. För hade den uteblivit skulle väl inte tempen höjts? Jaja.. Låång väntan nu till nästa Äl. Första gången jag hoppas mensen kommer snabbt!

• Zora

Både FF och NC flyttar Äl till vår fördel om jag tar bort det positiva Äl testet :) men det är väl ändå troligt att det var Äl CD 15-16

Här är med och utan Äl test

Svar på tråden Tempar/Fertility friend