• Zora

Tempar/Fertility friend

Beebii skrev 2016-10-24 09:40:50 följande:
    Hmm tar jag bort alla sätter den ut 19 men brukar ha bastemp på 36.2 - 36.3 innan äl så det är oxå "fel" denna månad... har tagit äl test lite olika tider pga skift jobb så kan ha missat den tänker jag...
    Hmmm.. 19:e tror jag kanske inte riktigt. Jag håller på 17:e eller 18:e. Du kan nog mycket väl missat LH stegringen, kan bli lite tokigt om man testar olika tider.

Min basaltemp före Äl är också helt "fel". Brukar ligga på 36.2-36.4 och den här månaden ligger den på 36.4-36.6. Undrar varför det blir så? Har aldrig varit med om det förut, vad jag vet
  • Zora

Känns inte som det blivit något den här gången heller :( Kurvan är bara konstig och det känns som att mensen är på G. Så ledsamt...

• Zora
    Beebii skrev 2016-10-25 12:43:35 följande:
    Ja det ser ju onekligen negativt ut men har du letat efter liknande grafer? Kan ju kanske vara positivt ändå menar jag! Min ser positiv ut tycker jag men har tyckt så förr och det har inte varit något. Synd att jag inte har tempat när jag varit gravid förr så kanske man såg ett eget mönster? :-/
    Lillatjejen1992 skrev 2016-10-25 10:00:48 följande:

Bim igår men testade negativt .. (Eller har fördåliga test)

Avvaktar och ser. Annars äre mensen som bråkar 3e månaden i rad.

Påminner om min förra cykel då det blev negativt efter en vecka ca....tror man påverkar kroppen mer än man tror med all önskan!
    Har inte letat liknande, men den ser inte alls ut som mina gravidgrafer. Faktum är att den inte ens ser ut som mina icke gravidgrafer.. :( Rätt säker på att det inte blev något... deprimerande
  • Zora
    frestelsen skrev 2016-10-26 04:44:29 följande:

Morgonens.. hjälp läskigt. Tänkte på att jag hade sex cd 17 o kanske bara är på äl+11 idag. Då är de ju bra plus eller hur?

Grattis! :)

Här kommer nog mensen att komma. Känslan i kroppen säger det och tempen sjunker..
  • Zora

Hörni, är det nedersta testet (dagens) positivt? Brukar dubbelkolla med CB digital om jag är osäker, men nu gjorde jag inte det för trodde inte det skulle vara i närheten av positivt idag :p

• Zora
    Erla skrev 2016-11-10 14:38:06 följande:
    Så där starkt blir det för mig innan det blir svagt igen. Hög temp har bekräftat äl, men för att svara på din fråga så är det inte positivt än. Nästan, men inte helt :)
    Jo det är faktiskt positivt! Jag var tvungen att ta ett till test nyss och det är precis lika starkt (eller svagt) som det jag tog tidigare idag. Men nu tog jag även ett CB digital och det blev glad gubbe!!! Jösses!! Vi höll ju helt på att missa Äl!!!!
  • Zora
    Malin 845 skrev 2016-11-10 16:19:25 följande:
    Stickorna visar stegringen senare än cb :) därför borde Stickan vara positiv ikväll eller imorgon :). Cb känner av höjningen av lh lättare med :)
    Ligg på nu!
    Gör dom!!!? Hade jag ingen aning om :p ja nu får vi ju köra på!! Haha :)
  • Zora
    Erla skrev 2016-11-10 17:34:51 följande:
    Jaha :) jag tycker inte strecken är lika starka, men som sagt är det inte alla som får fullt utslag på stickor :) ligg på nu! :D tur du testade och upptäckte stegring!
    Nä jag tycker inte heller att strecken är lika starka. Jag brukar få fullt utslag så tänkte att detta nog inte var positivt. Gissar att det kommer vara fullt utslag imorgon.
  • Zora
    Malin 845 skrev 2016-11-10 18:15:04 följande:
    Ja eftersom det inte är sträck utan cb staven som känner av lh- nivån, och var gränsen är för att den ska visa glad gubbe :)
    Fast fungerar inte CB exakt som vanliga stavar och stickor? Bara det att den optiskt läser av strecken på staven och sedan omvandlar det till tom ring eller glad gubbe?
  • Zora

Idag är det iallafall ingen tvekan! Så Äl idag eller imorgon om kan ska gå efter hur det brukar vara för mig

Svar på tråden Tempar/Fertility friend