Tempar/Fertility friend
Tittar man bara på temperaturen skulle det troliga vara lördag eller söndag. Söndagens temp är ju lite osäker så den skulle ju kunna vara under coverline. Lite klurigt tycker jag.
Zora du hade rätt!! snyggt
FF flyttade min äl idag. Känns bra för då matchar våra ligg mycket bättre..
Stort grattis till misslina och frestelsen från mig och min lille 30,5 timmar "gamle" Milian!
Vad tror ni? Är på äl+11 och neg i morse. Bim är på tisdag. Tempen är hög. Fick idag som världens mensvärk och samtidigt drog jag förmodligen till ryggen så det är strålande värk i hela ländryggen när jag rör mig.. Fick creamy flytningar igen (har inte haft flytningar senaste 2-3 dagarna) och livmodertappen har kommit långt ned igen och är lite hård med mjuk runt om. Står så olika om livmodertappen så vet inte vad jag ska tro?
Plus att jag är genomförkyld! :(
En till bild:
Ser ni här då?
Äntligen bekräftat med ett digitalt! Tog en vanlig sticka också (som mäter från 25) samtidigt och strecket är fortfarande ganska svagt men ett digitalt ska man väl våga lita på :) BIM+1 alt. ÄL+12 idag. Implantionsblödning i fredags, så förhoppningsvis blir det starkare och starkare och pyret stannar kvar.
Ja då, idag kom det inom tiden minsann!
Å herregud..