• Reflexen

Tempar/Fertility friend

Emelius skrev 2015-06-29 18:58:48 följande:

Jag köpte ett clearblue "testa tidigt"-test idag eftersom jag är så otroligt otålig och, hoppsan, jag är visst gravid :)

Men så roligt, grattis!!
  • Reflexen

Intressant att så många har kurvor som är annorlunda än vanligt just nu. Min är helt konstig också, har haft mycket högre temp än vanligt och heller ingen utsatt äl. Jag har fått äl utsatt alla månader i ca 1,5 år, så detta är ovanligt för mig även om jag vet att man ibland har cykler utan äl. Tar inga mediciner eller krämer.

Hoppas nu på mens så att jag förhoppningsvis får en normal cykel nästa gång.

• Reflexen
    Iskristall skrev 2015-07-06 15:54:54 följande:

Reflexen: brukar du ha så långa mensblödningar?

Pugs: håller tummarna! Ser bra ut

Vilket trist väder det blivit Jag blir så trött när det är så grått och regnigt.

Nej, den här månaden har varit konstig på många sätt. Brukar ha ca 7-9 dgr blödning, men aldrig så här lång. Kan säga att jag avundas de som blöder i typ 4 dgr. har fått så kraftiga blödningar efter jag fick barn också, så de är riktigt irriterande!
  • Reflexen

Apropå hoppiga kurvor. Här är min gravidkurva från förra året (slutade tyvärr i ma v 12 dock).

Håller tummarna för er som närmar er bim!!

• Reflexen

Se där, Allex, nu är det äntligen positivt!! håller tummarna för att det blir bra resultat nu oxå!

• Reflexen
    eagle87 skrev 2015-07-09 09:51:30 följande:

Hej, ni som varit gravida var eran temp högre än vanligt den månaden ni plussa? Min är precis som vanligt. Äl+7. Börjar tappa hoppet.

Jag har varit gravid tre gånger när jag tempat och har inte kunnat se på tempen att jag varit gravid. Den har varit lika hög o lika hoppig/ohoppig som vanligt. Det som visat att jag varit gravid är att tempen inte gått ner vid bim.

Håller tummarna!
  • Reflexen
    Allex skrev 2015-07-09 18:19:45 följande:

eagle87 --> bim 16/7

Symetrical --> bim 11/7

Pugs --> bim 11/7

Allex --> bim 23/7

Iskristall--> bim 28/7-29/7

Reflexen -->??

Aniroma --> ??

Jisses! Samma bimdatum på pugs o symetrical

Eftersom min cykel är så konstig den här månaden, är jag osäker på när bim kan tänkas vara. Enligt FF är det ungefär nu dock. Vill inte ta nåt test, eftersom jag troligtvis inte ens haft äl

Stort grattis till Aniroma!!
  • Reflexen
    eagle87 skrev 2015-07-09 22:33:53 följande:

Kan du inte lägga upp en bild på din kurva?

Känns så hopplöst denna gång OCKSÅ. 14 försöker O allt känns som vanligt

Visst är det jobbigt!! Håller tummarna för att du får ett plus snart!!

Här är min kurva, inte mycket att hänga i julgranen brukar ha tydliga kurvor, men har nu semester o tempar då lite andra tider och lever lite annorlunda än vanligt...

• Reflexen

Symmetrical: jag har inte plussat förrän på typ äl+15, o har normalt en lutealfas på ca 12 dgr.

Håller tummarna ett tag till

Svar på tråden Tempar/Fertility friend