Tempar/Fertility friend
Jag köpte ett clearblue "testa tidigt"-test idag eftersom jag är så otroligt otålig och, hoppsan, jag är visst gravid :)
Jag köpte ett clearblue "testa tidigt"-test idag eftersom jag är så otroligt otålig och, hoppsan, jag är visst gravid :)
Intressant att så många har kurvor som är annorlunda än vanligt just nu. Min är helt konstig också, har haft mycket högre temp än vanligt och heller ingen utsatt äl. Jag har fått äl utsatt alla månader i ca 1,5 år, så detta är ovanligt för mig även om jag vet att man ibland har cykler utan äl. Tar inga mediciner eller krämer.
Hoppas nu på mens så att jag förhoppningsvis får en normal cykel nästa gång.
Reflexen: brukar du ha så långa mensblödningar?
Pugs: håller tummarna! Ser bra ut
Vilket trist väder det blivit Jag blir så trött när det är så grått och regnigt.
Apropå hoppiga kurvor. Här är min gravidkurva från förra året (slutade tyvärr i ma v 12 dock).
Håller tummarna för er som närmar er bim!!
Se där, Allex, nu är det äntligen positivt!! håller tummarna för att det blir bra resultat nu oxå!
Hej, ni som varit gravida var eran temp högre än vanligt den månaden ni plussa? Min är precis som vanligt. Äl+7. Börjar tappa hoppet.
eagle87 --> bim 16/7
Symetrical --> bim 11/7
Pugs --> bim 11/7
Allex --> bim 23/7
Iskristall--> bim 28/7-29/7
Reflexen -->??
Aniroma --> ??
Jisses! Samma bimdatum på pugs o symetrical
Kan du inte lägga upp en bild på din kurva?
Känns så hopplöst denna gång OCKSÅ. 14 försöker O allt känns som vanligt
Kram, Pugs! Skit också!!
Symmetrical: jag har inte plussat förrän på typ äl+15, o har normalt en lutealfas på ca 12 dgr.
Håller tummarna ett tag till