• Reflexen

Tempar/Fertility friend

MissMaran: Tempen kan hoppa mycket utan att det är nåt konstigt.

Din kurva har ju ingen nivåskillnad, så du verkar inte ha haft ägglossning ännu. Om din cykel är 34-36 dgr, så har du förmodligen äl kring dag 20-25 beroende på hur lång lutealfas du har. När du tempat några månader kommer FF att kunna förutspå sånt åt dig.

Kanske har du sån otur att du började tempa just en sån månad som saknar äl... Känner du av din äl?

• Reflexen

Stort grattis, Jevana!! Håller tummarna för att det utvecklar sig som det ska! Förstår din nervositet! Det är ju nervöst att vara gravid, men har man mf, ma eller utomkveds i bagaget blir det etter värre. Inte mycket man kan göra ju, så vi får köra med positiva tankar o lite mindfulness

• Reflexen

Snyggt, Symmetrical! Ser bra ut!

Jag har slutat tempa, vet att det stressar mig mer när jag väl passerat bim. Har kommit till v 7. Ingen blödning hittills iaf, så hoppas lite försiktigt att det är som det ska

• Reflexen
    Symetrical skrev 2015-08-01 11:33:51 följande:

Låter lovande! Hoppas att jag också kommer så långt!

Skall du göra tidigt ul, eller?

Ja, jag ska på vul nästa vecka. Hoppas det kommer visa ett pickande hjärta!

Hoppas för dig också!!
  • Reflexen
    Symetrical skrev 2015-08-01 21:49:00 följande:

Åh, så spännande! Vilken dag?

Torsdag, så det är lång tid kvar
  • Reflexen
    Allex skrev 2015-08-02 00:23:50 följande:

Tjopp - säger det och så är det plötsligt torsdag

Haha, tack för peppet!! :) har lite saker inbokade innan, så har lite annat att tänka på i a f. Tur det!
  • Reflexen

Sajocawa:

Kan det inte vara en implantationsdipp på dg 6? Dag 7-8 är ju ofyllda och därmed konstiga på nåt sätt enl FF.

Du får se vad som händer imorgon, går tempen upp så kan du ju testa att discarda dagens temp!

Lycka till!!

• Reflexen

Jag fick se ett pickande hjärta idag på vul, så kanske går det vägen den här gången! Vecka 8 idag.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend