• Hellan

Tempar/Fertility friend

Hur gör ni med temptiden imorgon?! Denna jäkla tids omställning.

• Hellan
    Trallen skrev 2017-11-14 21:26:40 följande:

På fjärde försöket blev det ett plus! Tempade i två månader. Hoppas allt går bra nu bara.

Tack för den hjälp jag fått i den här tråden! Hoppas verkligen ni alla plussar snart!

Grattis till plusset!
  • Hellan
    Zora skrev 2017-11-19 08:33:44 följande:

Fick det här imorse :)

Grattis till plusset!
  • Hellan

Då väntar jag på mens då. ÄL vart lite tidigare denna gång och gubben var totalt ointresserad av mys så Skansen till ett pluss känns minimal. Eller vad tror ni?!

Sen fattar jag inte varför alla rader med symptom kom upp imorse när ÄL markerades ut, vet ni?

• Hellan
    Mimipig skrev 2017-11-24 23:46:47 följande:

Spermier kan leva upptill 5-7 dar, så chans finns ändå...

Nä, jag reagerade på att min ff bytt färger på alla symptomrutorna, även om den inte listat alla som i din graf. Skumt.

Tack för dina ord, nu käns T inte helt kört även om jag mentalt förbereder mig på mens.
  • Hellan
    tempnörden skrev 2017-11-25 11:06:53 följande:

Tempen fortfarande hög, 37 idag igen så testade och fick ett plus! :D

Grattis till plusset!
  • Hellan
    Mimipig skrev 2017-11-27 17:29:18 följande:

Min bm säger att det räcker gott att ha sex två ggr/v, då finns det alltid spermier på plats. Så enligt det rådet är ni ju med i matchen.

Låter ju positivt att chansen finns i alla fall.
  • Hellan

Så här ser min kurva ut, BIM på måndag. Förbereder mig för mens då vi myste dåligt vid ÄL medan sambon hintar om att han tror jag är på tjocken, då humöret växlar snabbt, mår lite illa och är tröttare än vanligt och seg i kropp å knopp.

• Hellan

Min imorgon, än är tempen hög och inga Spotings som jag oftast brukar ha några dagar innan mens. Men förra cykeln hade jag inte det så det återstår att se vad som händer under dagen och imorgon. Förväntar mig mens då vi endast spexade tre drar innan ÄL.

• Hellan

Bim imorgon, än är tempen hög och inga Spotings som jag oftast brukar ha några dagar innan mens. Men förra cykeln hade jag inte det så det återstår att se vad som händer under dagen och imorgon. Förväntar mig mens då vi endast spexade tre drar innan ÄL.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend