Tempar/Fertility friend
Snobi:
Men glad gubbe idag betyder ju ÄL imorgon? Och då blir det ju perfekt om mannen kommer hem imorgon!
Snobi:
Men glad gubbe idag betyder ju ÄL imorgon? Och då blir det ju perfekt om mannen kommer hem imorgon!
Ser fint ut, Bella! Hoppas det stannar hela vägen!
Petto, vad lustigt! Så har jag aldrig sett förut.
Åt pergo denna gång och metformin, bor i England så min doktor kollar inte med blodprov eller ultraljud utan låter mig bara äta dom. Åt 50mg/dag x5. Min kurva är alltid så hoppig, har bara en decimal på termometern så det kanske gör den hoppigare? Om jag skriver in hög temp imorgon så flyttar FF äl till igår. Ugh..
Vad konstigt, Ztarduzt, jag såg inte dina bilder igår, men idag ser jag alla tre!
Nåja, jag tror nog att ff satt ut ÄL "rätt". Du får bara streckad linje pga att du inte angivit några fler fertilitetsparametrar (tappens position, sekret), misstänker jag.
Den appen som satte ÄL till den 19e, är det en tempapp eller nåt annat?
Spermierna kan ju överleva i fyra dagar om man har tur, så vi får hålla tummarna
Skit också, Snobi o Lavelii!! Tråkig julklapp med sänkning! Vissa dagar är tråkigare än andra med negativa besked. Jag utnyttjar det faktum att jag inte är gravid & njuter av både förbjuden mat o gott vin man måste göra det bästa av situationen!!
Har mensen dykt upp?
Lillon: det ser bra ut! Håller tummarna!
Ztarduzt: taskigt när de andra tecknen inte funkar! Livmodertappen noterar du vid cervix position, under rubriken secondary signs.
Jag har försökt, men tycker det är svårt att känna skillnad.
Håller tummarna!
Cage:
Det kan vara så att tempen sjunker dagen då ägget släpper, men tempen kan även vara oförändrad, det är oftast min.
Det går bara att gissa i förväg, svaret på när ÄL var får du tyvärr först i efterhand. Är för dålig på det här m ÄL-tester för att gissa hur det blir för dig. För mig satte FF ut ÄL dagen INNAN positivt test... Så är lite fundersam
Heja, Ztarduzt! Hoppig temp behöver inte vara negativt! Min hoppade mkt i maj då jag blev gravid. Hoppas det blir en positiv start på nya året! Vi ligger nästan lika, jag hade ÄL 20/12. Inga känningar eller symptom här inte...
Tråkigt med feber, Lillon! Hoppas det bara är tillfälligt!