Tempar/Fertility friend
Cage:
Jag tror också att du kan ha ÄL idag, får se om tempen höjs imorgon!
Lolo:
Vad jobbigt att det tog sån tid för hcg att sjunka! Tror nog ÄL är rätt markerad nu.
Cage:
Jag tror också att du kan ha ÄL idag, får se om tempen höjs imorgon!
Lolo:
Vad jobbigt att det tog sån tid för hcg att sjunka! Tror nog ÄL är rätt markerad nu.
Det blev en temphöjning! :) Skönt!
Min första månad med FF, har inte någon stor koll på någon ting så tänkte höra med er om ni tror att det skulle kunna vara så att jag hade ÄL igår? Eller är temphöjningen för liten?
(Den 9 & 10 vaknade jag ett par timmar senare än vanligt så jag vet inte hur tillförlitliga dessa datum är)
Skulle behöva svar på en fråga och hoppas någon här vet svaret :)
När man vaknar upp och ser att man fått en dipp i temperatur ("ägglossningsdippen"). Har ägget redan släppt eller ska det släppas under dagen?
Stort grattis, Balckpeach! Vad lustigt att det tar sig just när ni tänkt vänta...
Hondendär:
Jag vet inte, men tror definitivt att din tempdipp kan ha samband med tabletterna. Jag skulle ha satt dem som discarded.
Charlie:
Jag tycker din kurva ser helt normal ut. Du har ju inte kommit så långt från ÄL ännu att man kan veta nåt om ev graviditet. Hur lång lutealfas brukar du ha?
Kurvan ändras inte om du korrigerar tiden, men du får fyllda punkter ist för ringar.
Charlie:
Men bim-3 är ju fortfarande tidigt! Håller tummarna för plus inom kort!
Apropå Implantationsdippar: de ska väl vara väldigt specifika, bara en temp lägre än resten typ? Inte en sänkning över flera dagar. Eller kommer jag ihåg fel?
Sen är det ju inte alls vanligt att man får en sån vid graviditet eller att en dipp betyder graviditet.
Men men, att analysera kurvorna är ju både spännande o roligt, så det är ju klart att man letar tecken åt alla håll o kanter!
Apropå analysera
Fick ÄL utsatt på dag 12 idag. Det är tidigt för mig, brukar vara på dag 14-15 ungefär. Dessutom brukar min temp vara högre under lutealfasen. Jag hade ÄL-smärtor igår, så trodde på ÄL igår.
Ska bli spännande att se om krysset flyttas. Här kommer min kurva från idag: