-
Pergo är ägglossningsstimulerande. Har sena ägglossningar och långa cykler för jag har pcos. Men nu får jag äl dag 15-16AnnC skrev 2015-01-10 13:20:56 följande:Aha vad är det pergo gör? Är det första månaden? Hoppas det ger positivt resultat!!
-
Nu har FF bekräftat min äl. Så är tydligen på äl +4 idag. Så nu är det bara att börja den stora väntan...
AnnC: Det kan ju vara nåt tillfälligt med att din temp ligger så lågt en dag eller så. Vänta och se hur det artar sig dagarna som kommer.
Irlais: Du hade inte äl tidigare än du trott då?
Ztarduzt: Iom att ni nu vet vad felet är så kan det ju göras nåt åt det så ni kan bli gravida! -
Irlais: Ser på din kurva att det verkar vara som du tror...vad jobbigt!
Tack för tummarna AnnC!
Hondendär: Ta ett nytt test om ett par dagar, tror verkligen inte att det måste vara kört. Kan vara som AnnC säger att urinen var mer utspädd idag bara. -
Nej, vad tråkigt!hondendär345 skrev 2015-01-19 22:30:40 följande:
Jag fick min "mens" igår, så får börja om igen.
-
Oj, vad är det för diagnos? Men du ser, ändå har du en helt frisk dotter så då går det att få ett syskon. Även om ni måste vara lite extra starka på vägen dit!AnnC skrev 2015-01-20 18:35:26 följande:
Här tog allt en ny vändning, antagligen har jag inte haft progesteron problem utan det verkar som jag kan vänta mig en ny diagnos det närmsta som gör att jag har lättare att få missfall. Förstår öht inte att jag lyckats få en helt frisk dotter tidigare!
-
Nu har jag läst på. Uj, låter jobbigt det där om det är antifosfolidsyndrom. Men har du annan diagnos kan det ju vara troligt. Men jag hoppas att ditt andra prov inte visar på det! Hur gör ni nu då? Avvaktar bebisverkstan eller? Kram!AnnC skrev 2015-01-20 18:54:24 följande:
Usch ja... Proverna tyder på antifosfolipidsyndrom men måste ta om de 12 veckor efter första testet för att få det bekräftat. Men this is it, det är relaterat med min andra diagnos som jag nyligen fick...
-
Stor kram AnnC!AnnC skrev 2015-01-20 22:23:17 följande:
Vet faktiskt inte hur vi ska göra, mår bara illa av allt..
-
Irlais: Lycka till hos gyn i morgon!
-
Håller tummarna AnnC att du är gravid o att lillpyret vill stanna!
-
Väntar på äl. Pga personliga saker kan vi behöva ta paus i bebisverkstan framöver dock...AnnC skrev 2015-02-06 06:45:45 följande:
Tack. Hur går det för dig?
Eagel87: håller tummarna