• eagle87

Tempar/Fertility friend

pugsnotdrugs skrev 2015-06-29 23:04:44 följande:
    Ja surt känns det, blev alltså en månad utan äl isf. Får se om den dyker upp imorrn då:/

Blir nog mer augusti för min del om mina cykler fortsätter vara så långa: P
    Tar du ngr mediciner denna cykel?
  • eagle87

Äntligen. Så munkpeppar hjälpte verkl mig att få igång äl. Började på ca cd 20. Pos på äl cd 25. Har mer äl flytningar O äl värk än vanligt.

• eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-07-03 21:01:42 följande:
    Om jag testar imorrn så är ja ju så illa tvungen att vänta tills efter bim om inte mensen kommer om det blir negativt så kanske gör en chansning:P
    När Ska du testa? Så nyfiken
  • eagle87

Liknande hände mig. Är på äl+3. Hade positivt äl test flytningar öppen mjuk tapp O kramper. Vaknade runt 8 O tempa O den va bara 36,25 min temp är runt 36,45-36,60 efter äl. Innan äl mellan 36.10-36.20. Ja blev jätte nojjig O tänkte att tänk om ägget inte släppte ändå etc. Somna om O vaknade nyss nu ligger den på 36.60. Ja skrev in den högre tempen bara för att få crosshairs för jag vet att jag haft äl. Även fast den första tempen är mer den tiden jag brukar tempa. Vad säger ni??

• eagle87

Hög temp idag så satte ut äl på samma ställe ändå. Är de någon annan som typ tycker de känns stressigt O tempa efter ff satt ut äl? Man vill så gärna ha tecken O när kurvan e som vanligt blir man lire uppgiven. De värsta e nära bim har tom svårt O sova för fasar så mkt att se temp dippen på morgonen...

• eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-07-06 19:05:46 följande:
    Jag hoppas verkligen det är så, har haft så har hög temp förr men då har den gått rätt stadigt uppåt och har haft svajig men då har den inte gått så högt.

Din ser också rätt svajig ut, hoppas det blir många plus denna månad. FF säger testdag på lördag så kanske att jag tar o beställer nått gravtest att testa innan ändå, har haft mycket mer molvärk denna gång än de andra cyklerna.
    Håller oxå tummarna
  • eagle87
    Allex skrev 2015-07-08 21:50:43 följande:

Symetrical, Reflexen, Iskristall - jajjemen, myste igår och innan dess ett par ggr smile2.gif Jag är ...så att säga fulladdad! smile2.gif Har mest varit kladdigt o sticky idag...letat som en tok efter älsekret men icke. Ingen sperm överlever där nere nu tror jag :-/ Nu på kvällen ser jag nästan gravid ut....sååå uppblåst. Det brukar jag bli vid äl. Lite knip i tjejmagen kvar också. Så en dipp i tempen skulle sitta fint imorgon kanske...eller var det dippen imorse (35,49) som var äldippen? (35,63 var förra cykelns äldippstemp).

För att sammanfatta dagens äventyr, lh var positivt idag, älsekretet mycket mer sticky, hyfsat låg temp imorse. Om tempen går upp imorgon innebär det att progesteron släppts ut och äl har skett. Det är väl det som borde hända. Tänker på älsekretet....det är sticky...det är ju nåt hormon som gör så att det blir sticky. Så äl håller nog på ...as we speak!

Hur länge har ni försökt?
  • eagle87

Hej, ni som varit gravida var eran temp högre än vanligt den månaden ni plussa? Min är precis som vanligt. Äl+7. Börjar tappa hoppet.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend