• eagle87

Tempar/Fertility friend

Iskristall skrev 2015-04-07 09:08:23 följande:

Eagle87: Man finner kraft att orka så länge det krävs! Det hoppas jag iallafall! Ge inte upp än, andra försöket med letrozol och du har gjort spolning precis...jag tror ni kommer lyckas snart!

En fråga, var det svårt att få en spolning? Jag vill ha och ska på utredning här framöver. Men vill göra spolning direkt liksom men vill inte behöva kriga för det.

Nån mer som fått spolning och haft svårt att få det gjort?

Hoppas verkligen vill Alla lyckas snart. Ingen förtjänar att gå igenom denna känslomässiga berg O dalbana varje månad.

Ja gjorde spolning privat. Bor i uk. Betalade 400 pund så ungefär 4500 kr.
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2015-04-07 10:51:26 följande:
    Hur görs en spolning och hur fick du det? Var det obehagligt?

Ibland känns det så jäkla jobbigt när man månad efter månad inte får något plus men jag brukar tänka på dom med solsken skjortor i er hur dom blivit gravida efter flera års försök, man får inte ge upp:)
    Ja gjorde de som sagt privat. Kändes värt för att utesluta tankarna om blockerade äggledare. De gjorde sjukt ont. De sätter in ett spektrum i livmoder osen typ en kanyl som de sprutar vätska i som går genom äggledare O så tittar de på ultraljud om de finns passage.

Tråkigt att cykeln blev så long med trippeldos.
  • eagle87

Läser detta ganska ofta hoppas verkl inte de sant.

Even someone very fertile and her partner, both in their 20s and in perfect health, will, at best, have about a 25% chance of conceiving in any given month, even with perfectly timed intercourse. This so-called fertile window is open four to five days prior and through ovulation, and it's suggested you have intercourse every 24 to 48 hours during that period. Statistically speaking, this rate of success decreases to about 10% to 15% per month if you're not pregnant within three months, and 5% or less if you're not pregnant after a year.

• eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-04-26 10:39:44 följande:

phpOA9w5P83346.jpgphpWYz7Kp61508.jpg

Vet ju vad vi gör idag och imorgon <3 < 3

Hoppas de blir en januari bebis:)
  • eagle87

Så jäkla nere idag, menS igår. Hade så höga förhoppningar O hade 94nmol progestron på blodprov cd 21. Även läkaren trodde ja va gravid vill bara dö

• eagle87
    MissMf skrev 2015-05-22 10:24:02 följande:

Såhär såg min kurva ut och fick suuuuoersvagt i går och fullt synligt idag :) php92FDvI17743.jpg

Grattis :) har sett dig i en del trådar, vilket försök är de?:))
  • eagle87
    Reflexen skrev 2015-06-14 13:59:15 följande:
    Inget plus här ännu. Tydliga o lika kurvor de flesta månader. Funderar på att göra uppehåll m tempningen den här cykeln, för att se om jag känner av äl bra själv. Är bara på dag 4, så långt kvar till äl än. smile1.gif
    Ok känner verkligen att de vår tur nu. Reflexen iskristall O pugs. Känns som vi hängt här ett bra tag. Ja tempar inte heller så mkt mest bara runt äl för O se hur vi prickat in. 14 försöket nu. Vilket försök är ni på? När jag söger 14 är de 14 som jag tror vi prickat in med hjälp av app eller test men om jag räknar sen jag tempa O jag vet med säkerhet är de 8 försöket nu:
Svar på tråden Tempar/Fertility friend