Tempar/Fertility friend
För mig har mensen tyvärr kommit, precis som jag trodde
För mig har mensen tyvärr kommit, precis som jag trodde
Blä! Då satsar vi på nästa månad istället!
ÄL idag? Eller vad tror ni?
Hallå igen!
Skrev för någon vecka sen och bad och undrade om min liiiiilla tempökning verkligen kunde varit ÄL. Det stämde inte (FF tog bort krysset några dagar efter vad den beräknat som BIM). Nu har jag sett en annan sak som jag är osäker på om den varit där tidigare?
Den rutan (hoppas nu att bilden jag bifogar kommer med) som har en grön ram, vad betyder den? Jag är verkligen sämst på att hitta info i appen, tkr den är värdelös på den fronten :( de tre dagarna innan som då hamnar på september månad har också gröna ramar, men lite mörkare grön.
Kanske ska tillägga att de iallafall blir ifyllda med betalappen, vet ej hur det är med geatisvarianten. Bifogar ett exempel på hur det ser ut mör Äl bekräftats. Äl är alltså den ljusgröna
Ett tips för teckenförklaring är knapparna längst ner i appen under diagrammet. Där finns förklaringar till både diagrammet och kalendern
Hejsan! Har haft lite paus från FL men nu är jag tillbaka!
Troligtvis var Äl igår eller möjligen idag. Tyvärr var sambon bortrest hela helgen så vi fick inte till nåt förrän igår kväll..
Har insett att min Äl ofta kommer samma dag som testet visar pos. (Testar på morgonen). Tycker det är väldigt snabbt men så läste jag någonstans att om man är över 30 så är ofta intervallet mellan LH ökning och Äl kortare än vad det är om man är typ 20. (Ibland kommer dock Äl dagen efter pos Äl test, så det varierar) Nu minns jag inte vart jag läste det så jag vet inte sanningshalten i det. Men det låter ju logiskt med tanke på hur min Äl brukar infalla efter testet.
Hej hej! Har en liten fundering. Upptäckte i går att livmodertappen var framåtvänd och det brukar den inte vara vad jag vet. Någon med erfarenhet av det?