Tempar/Fertility friend
Någon som har erfarenhet av att FL ej markerar ut att ÄL skett men som ändå vet att man haft ÄL?
Någon som har erfarenhet av att FL ej markerar ut att ÄL skett men som ändå vet att man haft ÄL?
Verkar inte som det blev någon ägglossning den här månaden heller :( Ägglossningstest fullt utslag onsdag och på torsdag åter negativt...ingen som helst tempökning ännu... Suck...
Jag tror lh kan fortsätta va högt nån dag trots att ägget släppt. Jag har haft positiva äl test två dagar i rad men enligt tempen har ägget släppt på första dagen.
Jag har också haft äl två dagar efter positivt äl-test. Jag tror att du kan ha haft äl igår och att tempökningen kan komma i morgon. Du ska inte misströsta än sjärnasomärdin! Vi håller tummarna! Jag tror man säger att äl kan ske mellan 12-48 timmar efter ett positivt äl-test eftersom man inte vet om man testar positivt på LH-hormonet när det är påväg att öka eller när det är påväg att minska igen. Där kan ju tiden variera när man ägglossar efter positivt test.Sen varierar säkert längden på ökningen mellan olika kvinnor.
Hm hjälp? Betyder detta att jag aldrig hade ÄL?