• rallymamman

Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)

Hejsan,är en tjej på 29 år som väntar mitt 2ndra barn nu i juli  Glad
    Jag va den som fick barn tidigt när alla andra fortfarande va ute och levde rövare å festade på,..
    Men nu så har alla redan fått bebisar och skaffat familj,då passa jag på att bli gravid..(och jag som ville tajma in å bli de me nån)

Men tänkte om de finns nån annan som är beräknad till sommarn..?? Glad
    Kan vi följas åt lite och skriva litte gravidgrejjer hihi

• Svar på tråden Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)
  • Spionen

Hej :)

Jag väntar mitt första barn med BF i mitten på juli! Är 28. Var på vul idag och fick se lilla pytte sprattla och vinka, så gulligt! Är i v 11. Hur långt gången är du?

• Juronjaure

Bf i mitten av juni här! Bor i Stockholms län och är 29 år. Första barnet :)

• Spionen
    Juronjaure skrev 2013-12-18 20:32:39 följande:
    Bf i mitten av juni här! Bor i Stockholms län och är 29 år. Första barnet :)

Va kul! Är du lika pirrig som jag över första barnet? :)

Jag bor i Uppsala län!
  • Juronjaure
    Spionen skrev 2013-12-18 22:10:28 följande:

Va kul! Är du lika pirrig som jag över första barnet? :)
    Jag bor i Uppsala län!
    Ohja!!! Vart i Uppsala län bor du? Jag bor i Rimbo, så uppsala län är rätt nära ;)

Hur mår ni då, så här långt?
  • Spionen
    Juronjaure skrev 2013-12-19 18:48:08 följande:
    Ohja!!! Vart i Uppsala län bor du? Jag bor i Rimbo, så uppsala län är rätt nära ;)

Hur mår ni då, så här långt?

Oooh Rimbo, va kul! Pappa bodde på Väddö förut, så Rimbo har jag varit i massa gånger :) Älskar naturen ute i Roslagen! Jag bor mitt i Uppsala :)

Mår helt okej, har klarat mig från illamåendet. Däremot har jag ont i brösten och de växer som fan... Måste köpa nya bh:ar nu! Lite drygt, men sambon älskar det, haha! Hur mår du?
  • Juronjaure
    Spionen skrev 2013-12-19 19:48:49 följande:

Oooh Rimbo, va kul! Pappa bodde på Väddö förut, så Rimbo har jag varit i massa gånger :) Älskar naturen ute i Roslagen! Jag bor mitt i Uppsala :)
    Mår helt okej, har klarat mig från illamåendet. Däremot har jag ont i brösten och de växer som fan... Måste köpa nya bh:ar nu! Lite drygt, men sambon älskar det, haha! Hur mår du?
    Vi funderar på att flytta till Uppsala, älskar den stan! Men Rimbo är helt okej också :) Nära min familj, sambons familj, pendlingsavstånd till Sthlm, Uppsala, Norrtälje... Bra när man söker jobb!

Jag mådde illa v. 10, 11, 12, 13...typ. Nu(v.15)  mår jag illa efter middagen ibland, men det kan jag stå ut med! Är glad så länge jag slipper foglossning och sånt! Tuttarna ja...:) Min sambo är också nöjd... De gör inte så ont heller, det har gått över. Men vad mycket konstigheter kroppen hittar på... Saker sam brukar lukta gott gör en spyfärdig, och sånt som brukar smaka okej smakar jättegott :)
  • Spionen

Uppsala är toppen! Kommer härifrån men testade att bo i Sthlm i 6 år... Det gör jag inte om, haha! Uppsala är mycket bättre, men närheten till Sthlm är toppen, precis som du skriver! Kanon när man söker jobb :)

Haha, det där med lukterna känner jag igen! Jag får kväljningar av steklukt, typ när man steker korv eller ägg... Usch! Och jag har fått världens cravings efter mandariner!

• Juronjaure
    Spionen skrev 2013-12-19 22:41:33 följande:
    Uppsala är toppen! Kommer härifrån men testade att bo i Sthlm i 6 år... Det gör jag inte om, haha! Uppsala är mycket bättre, men närheten till Sthlm är toppen, precis som du skriver! Kanon när man söker jobb :)
    Haha, det där med lukterna känner jag igen! Jag får kväljningar av steklukt, typ när man steker korv eller ägg... Usch! Och jag har fått världens cravings efter mandariner!
    Jag åt mandariner hela tiden för några veckor sedan, nu har jag gått över till äpplen :)

Jag har bott i Luthagen ett tag när jag pluggade, men det blev bara ett år. Stockholm skulle inte vi ha nåt emot att bo i, finns många fina stadsdelar där också. Söder till exempel!!! Ett sånt där litet trähus för massa miljoner kronor ;) Men det kan man nog glömma :P Tror det slutar med ett hus nånstans i Roslagen, är väldigt hus-sugen just nu!

Ägg-os gillar inte jag heller! Men värst är doftljus och tvålar och sånt... huh!
  • Spionen

Åh ja söder är underbart! Likaså Kungsholmen vid vattnet, wooow... Men som sagt, då ska man va rik :P Vill också ha hus, men vi siktar på det om 4-5 år... Lägenheten vi har nu är ganska stor, så den borde räcka till 2 barn iaf :)

• Spionen

Alltså, sista veckan har jag drömt helt absurda drömmar! Olika varje natt, helt random och jättekonstiga drömmar! Igår kväll skämtade jag och sambon om vilka tokigheter jag skulle drömma om denna natt, och tokigt blev det. Har aldrig drömt så mycket som nu! Drömmer ni mer nu under grav?

Svar på tråden Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)