rallymamman skrev 2014-01-09 11:04:16 följande:
ja jag tro de förlåt
hehe..ska jag va helt ärlig så är jag inte så hajj på denna sida än..hehe så ha inte riktigt koll på vikka trådar som är mina och inte..?
och med mitt guldfiskminne å hehe ....
Men du STORT GRATTIS till er :) jag vet inte hur det är att vänta såå länge ..? men jag vet hur hemskt det va att få mens varje gång i några månader i streck ,hur ledsen man vart..
så kan förstå lite grann ,de jag kände gånger tusen typ..
så verkligen kul att de nu äntligen blev bebis
då har du ju gått halva tiden snart ,,gud så skönt nu vart ja sotis jag är bara i vecka 12(11+4tro jag?)
Jag lovar att du har gett dej in på nåt helt fantastiskt :) man är nog aldrig riktigt redo för barn tror jag..?
med mitt första,som jag blev gravid med efter 3 månader ihop med killen(23år) så funderade jag väldigt mkt vad har jag gett mej in på..?
men det är verkligen när man fått barn som livet börjar på riktigt ,och man funderar -vad fasen gjorde vi innan man fick barn..?
varenda gång vi haft barnvakt och själva hemma,så blir de som sjukt tomt och tråkigt och man vill bara ha hem sitt barn
Jag undrar mest hur vi ska klara av sömnbristen och att inte kunna vara så spontana som vi är nu. Fast vi tror att man kan göra det mesta med småbarn också, kanske lite svårare att gå på bio och teater, dock ;)
Apropå att livet börjar på allvar när man får barn så har jag fått höra kommentaren "Jaha, då är livet slut nu då!" ett par gånger. Sånt gör mig lite irriterad. För jag känner precis som du, att barn är liksom poängen med allt, grädden på moset och livets höjdpunkt :) Mitt liv är inte det minsta slut ännu!
Jag tycker att senaste veckorna har gått jättefort! (Kanske tack vare julen?) Tiden innan v.13 var nojig och seg, men nu rusar det på! Innan man vet ordet av är det väl dags att föda...?! Måste hinna köpa massa grejer och möblera om... En sak i taget...
Grattis till er bebis också :)