Inlägg från: Spionen |Visa alla inlägg
  • Spionen

Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)

Hej :)

Jag väntar mitt första barn med BF i mitten på juli! Är 28. Var på vul idag och fick se lilla pytte sprattla och vinka, så gulligt! Är i v 11. Hur långt gången är du?

• Spionen
    Juronjaure skrev 2013-12-18 20:32:39 följande:
    Bf i mitten av juni här! Bor i Stockholms län och är 29 år. Första barnet :)

Va kul! Är du lika pirrig som jag över första barnet? :)

Jag bor i Uppsala län!
  • Spionen
    Juronjaure skrev 2013-12-19 18:48:08 följande:
    Ohja!!! Vart i Uppsala län bor du? Jag bor i Rimbo, så uppsala län är rätt nära ;)

Hur mår ni då, så här långt?

Oooh Rimbo, va kul! Pappa bodde på Väddö förut, så Rimbo har jag varit i massa gånger :) Älskar naturen ute i Roslagen! Jag bor mitt i Uppsala :)

Mår helt okej, har klarat mig från illamåendet. Däremot har jag ont i brösten och de växer som fan... Måste köpa nya bh:ar nu! Lite drygt, men sambon älskar det, haha! Hur mår du?
  • Spionen

Uppsala är toppen! Kommer härifrån men testade att bo i Sthlm i 6 år... Det gör jag inte om, haha! Uppsala är mycket bättre, men närheten till Sthlm är toppen, precis som du skriver! Kanon när man söker jobb :)

Haha, det där med lukterna känner jag igen! Jag får kväljningar av steklukt, typ när man steker korv eller ägg... Usch! Och jag har fått världens cravings efter mandariner!

• Spionen

Åh ja söder är underbart! Likaså Kungsholmen vid vattnet, wooow... Men som sagt, då ska man va rik :P Vill också ha hus, men vi siktar på det om 4-5 år... Lägenheten vi har nu är ganska stor, så den borde räcka till 2 barn iaf :)

• Spionen

Alltså, sista veckan har jag drömt helt absurda drömmar! Olika varje natt, helt random och jättekonstiga drömmar! Igår kväll skämtade jag och sambon om vilka tokigheter jag skulle drömma om denna natt, och tokigt blev det. Har aldrig drömt så mycket som nu! Drömmer ni mer nu under grav?

• Spionen
    rallymamman skrev 2014-01-09 09:42:24 följande:
    hej vad roligt ,då är vi ganska nära varann..nu va de ju ett tag  sen du skrev men just nu så tror jag att jag är i vecka 12(11+4) och du nu..?  jag tror jag är beräknad 27/28 juli du..? :)

Vad spännande med vul,vad såg du..? va det som "en riktig" bebis som..?

Jag gjorde vul i vecka 6,såg bara en rund boll med ett tickande

Hur kom det sig att du fick göra vul..?? :)

Hej! Ja då är vi ganska nära :) Jag är i v 13+1 idag! Är så glad att äntligen gått över 12 veckor, tiden gick verkligen lååångsamt! På vul såg man en liten klump som såg ut som en riktig bebis i miniformat! Små små händer och ben! Där jag bor får man boka hur många vul man vill privat mot en kostnad, men de vill inte göra förmånga. Så jag har gjort två faktiskt :) RUL blir den 14/2, på alla hjärtans dag <3
Svar på tråden Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)