Bebis sommar 2014 :) följas åt.?? :)
Hej :)
Jag väntar mitt första barn med BF i mitten på juli! Är 28. Var på vul idag och fick se lilla pytte sprattla och vinka, så gulligt! Är i v 11. Hur långt gången är du?
Hej :)
Jag väntar mitt första barn med BF i mitten på juli! Är 28. Var på vul idag och fick se lilla pytte sprattla och vinka, så gulligt! Är i v 11. Hur långt gången är du?
Uppsala är toppen! Kommer härifrån men testade att bo i Sthlm i 6 år... Det gör jag inte om, haha! Uppsala är mycket bättre, men närheten till Sthlm är toppen, precis som du skriver! Kanon när man söker jobb :)
Haha, det där med lukterna känner jag igen! Jag får kväljningar av steklukt, typ när man steker korv eller ägg... Usch! Och jag har fått världens cravings efter mandariner!
Åh ja söder är underbart! Likaså Kungsholmen vid vattnet, wooow... Men som sagt, då ska man va rik :P Vill också ha hus, men vi siktar på det om 4-5 år... Lägenheten vi har nu är ganska stor, så den borde räcka till 2 barn iaf :)
Alltså, sista veckan har jag drömt helt absurda drömmar! Olika varje natt, helt random och jättekonstiga drömmar! Igår kväll skämtade jag och sambon om vilka tokigheter jag skulle drömma om denna natt, och tokigt blev det. Har aldrig drömt så mycket som nu! Drömmer ni mer nu under grav?