Julklappsgeneratorn!
Säg ålder och eventuellt kön på personen ni önskar hitta klapp till /alternativt relation.
oh vad spännande!
Dina Suzukis är de svenskifierade eller ska det vara något exotiskt "svenskt" ?
oh vad spännande!
Dina Suzukis är de svenskifierade eller ska det vara något exotiskt "svenskt" ?
Aniie:
Nästan bror och hans partner: En tagine! Det blir så härlig mat att man nästan dör! och de kan alltid bjuda dig på något gott =)
De finns på lite udda butiker till billigare priser också.
www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60087707/
12: Hungergames samlingsboxen;
www.bokus.com/bok/9789163876677/hungerspelen-samlingsbox/
11: Spelet Afrikas diamant! Ett fantastiskt spel som kan spelas med vuxna och barn.
Kan säkert hittas billigare: www.spelexperten.com/sallskapsspel/familjespel/den-forsvunna-diamanten.html
9: Om hon har ett dockskåp så vill jag rekomendera små fina speciella möbler härifrån www.crazy4minis.com/category.html/byggsatser--kit/mini-mundus
Annars tycker jag att byggsatser är väldig givande. www.leksak.nu/Bygg-din-egen-Ukulele.html
5: som tidigare visat ett smyckesskrin med ballerina/speldosa.
Stora barnens mamma: Vinglas. Behöver inte vara ett helt set bara lite vardagslyx www.designonline.se/Products/sek1/Kitchen_Dining/WineGlass/12515/Spectra+vinglas+2-pack
Lillungens mamma: En lyxig hårinpackning! vem vill inte bli lite bortskämd i vintermörkret?
www.amelia.se/mode--skonhet/harinpackning-vi-har-testat-fem-produkter/
Återkommer efter kvällsamaten med dina suzukis =)
Aniie:
Nästan bror och hans partner: En tagine! Det blir så härlig mat att man nästan dör! och de kan alltid bjuda dig på något gott =)
De finns på lite udda butiker till billigare priser också.
www.ikea.com/dk/da/catalog/products/60087707/
12: Hungergames samlingsboxen;
www.bokus.com/bok/9789163876677/hungerspelen-.../
11: Spelet Afrikas diamant! Ett fantastiskt spel som kan spelas med vuxna och barn.
Kan säkert hittas billigare: www.spelexperten.com/sallskapsspel/familjespe...
9: Om hon har ett dockskåp så vill jag rekomendera små fina speciella möbler härifrån www.crazy4minis.com/category.html/byggsatser-...
Annars tycker jag att byggsatser är väldig givande. www.leksak.nu/Bygg-din-egen-Ukulele.html
5: som tidigare visat ett smyckesskrin med ballerina/speldosa.
Stora barnens mamma: Vinglas. Behöver inte vara ett helt set bara lite vardagslyx www.designonline.se/Products/sek1/Kitchen_Din...
Lillungens mamma: En lyxig hårinpackning! vem vill inte bli lite bortskämd i vintermörkret?
www.amelia.se/mode--skonhet/harinpackning-vi-.../
Återkommer efter kvällsamaten med dina suzukis =)
Person 1:Svärmor. Unnar sig sällan pga dålig ekonomi. Tycker om att resa, baka och laga mat. Hon tycker om att sjunga.
Pappa: har god ekonomi och har allt han behöver och vill ha.Tycker om james bond. Tycker om viner. Kan inte " inte göra någonting" ,utan har alltid minst ett byggprojekt igång.
Aiime nr 2:
Bästis 1: Historiska glas; vikingadesign Vackert men funktionellt och speciellt. =)
www.vikingtrader.net/Viking_Trader/Vikingaglas.html
www.glasir.se/historiskaglas.html
Bästis 2: Vackra örhängen i silver med emaljdetaljer www.smedjaargentum.se/musslor.htm priserna får man tyvärr fråga sig fram efter.
Bonusmormor: En bok med Svensk litteratur och illustrationer www.adlibris.com/se/bok/swedish-folk-tales-9780863154577
Vem kan inte älska John Bauer?
Bonusmorfar: Lovikavantar! www.handaflit-lilian-karlsson.se/159925581 Finns inget som klär en man bättre enligt min mening. =) gärna med en fårskinsmössa.
hmm..
1. Kanske skulle hon må bra av ett presentkort till en spa-behandling eventuellt massage.
alternativt ett kit med doftljus, bodylotion, ansiktsmask och en flaska supergott vin?
Eller ett givet paket! = fotbadet! jag fick ett av min svärmor, och jag var i tårar. Kan inte leva utan det!
2. Kanske är svårt att få tag i eller lite dyrt, men vad sägs om detta:?
toolmonger.com/2006/10/10/finds-the-anything-but-basic-home-tool-kit/
eller en 007 parfym/deo?
www.jamesbondlifestyle.com/gift-ideas
Men vännen då!
varm mjölk ( om du har det där, de flesta i asien är väl laktosintoleranta?)
Stäng av telefon och dator, och lägg dig med någon bra bok vetja!
Jag orkar nog med en två tre till innan jag ska i säng (bakar två kakor nu) så kom med de där ni saknar till =)
Behöver tips till min kompis som är i puberteten och galen i killar :D
Pojkvän, 16 år