Julklappsgeneratorn!
Säg ålder och eventuellt kön på personen ni önskar hitta klapp till /alternativt relation.
Svärmor: en härlig bok med barncitat. Och så har du pengar över till en stickad mössa från en billigare sorts affär, eller en flaska god glögg.
www.adlibris.com/se/bok/gamla-tanter-lagger-inte-agg-och-gud-som-haver-barnen-kar-har-du-nagon-ull-9789185625314
Svärmors man: pimpelspö www.clasohlson.com/se/Pimpelset-Small/34-8727
eller en teleskopspade till bilen. Förnuftig och användbar:
www.clasohlson.com/se/Teleskopspade/Pr315211000
Sambons storebror: En DVD box kanske?
www.ginza.se/product/bron-sasong-1/328238/
www.ginza.se/product/film-komedi/solsidan-sasong-1/317302/
eller kolla på din lokala Ica Maxi eller liknande storbutik, oftast har de riktigt bra erbjudanden på just boxar.
Jag hittade en otrolig Quentin Tarantino box förra året till 89:- Svågern älskade den!
Ni får gärna återkomma med feedback, om mina råd är helt ute ur kurs eller om det råkar träffa någorlunda rätt.. =)
Svärmor: en härlig bok med barncitat. Och så har du pengar över till en stickad mössa från en billigare sorts affär, eller en flaska god glögg.
www.adlibris.com/se/bok/gamla-tanter-lagger-i...
Svärmors man: pimpelspö www.clasohlson.com/se/Pimpelset-Small/34-8727
eller en teleskopspade till bilen. Förnuftig och användbar:
www.clasohlson.com/se/Teleskopspade/Pr3152110...
Sambons storebror: En DVD box kanske?
www.ginza.se/product/bron-sasong-1/328238/
www.ginza.se/product/film-komedi/solsidan-sas.../
eller kolla på din lokala Ica Maxi eller liknande storbutik, oftast har de riktigt bra erbjudanden på just boxar.
Jag hittade en otrolig Quentin Tarantino box förra året till 89:- Svågern älskade den!
Babben Larsson:
hon vill ha Christina Kjellssons nya bok: www.kabusabocker.se/bocker/solknepet
Julklappsspelet:
www.teknikmagasinet.se/db.pl?tf=product_link....&
och några drickor, förslagsvis lättöl och sockerfri must.
Jo till svärfar. Antingen Dvd boxen med "Bonderøven" eller hans bok om självförsörjande lantbruk. Intressant läsning och garanterat material till svärfar (att besserwissra över eller att lära sig av)
Syster som älskar retroprylar, matlagning och bakning (gärna i kombination).
Tar gärna emot tips :)
Vilken kul ideé :)
Behöver hjälp att hitta något till min mamma på 50år. Hon har de mesta men jag brukar köpa nått smycke. Men hade varit kul med något annat i år :)
Jag hade tänkt mig runt 300-500 kr för julklappen.
Jag vill antingen skicka ut dig på loppis och hitta en "månlandare" Som denna bagarenochkocken.se/koksredskap/mandoliner/moulin-jansson-rakostkvarn-5-skivor/
och det finns fler modeller på hemsidan.
Jag har en i orange plast, helt oundvärlig i köket! kan laga så otroligt god mat, med perfekt rivna, eller skivade grösaker.
Eller så ska du göra ett eget kakfat av gamla loppisfynd a la detta: vero.elleinterior.se/diy-gora-ett-kakfat/diy-kakfat/
en systers dröm!
Mammor är knepiga för oftast så har de allt.
En överraskning ska det vara, nåt hon aldrig skulle ha kommit på själv.
Kan du komma med lite mer info om antingen vad hon gör eller vad hon tycker om att göra eller hennes favoritprogram på TV?