Julklappsgeneratorn!
Säg ålder och eventuellt kön på personen ni önskar hitta klapp till /alternativt relation.
Mammor är knepiga för oftast så har de allt.
En överraskning ska det vara, nåt hon aldrig skulle ha kommit på själv.
Kan du komma med lite mer info om antingen vad hon gör eller vad hon tycker om att göra eller hennes favoritprogram på TV?
Mli014 - Tack! Kakfat gör hon själv och månlandare har hon men du har åtminstone fått mig inspirerad att tänka bredare :)
Jag skulle behöva lite tips vad jag ska ge mina nära.
Pojkvän - 29 år. (Vill ej ge kläder eller något som har med tv/dator att göra)
Mamma - +50 år.
Bästa kompisen - 27 år
Pojkvännen: Beroende på vilken slags kille han är så skulle jag nog tänka mig någon hårvårdsprodukt (exempelvis lite lyxigare hårvax (om han nu använder det)
Eller ett årskort till närliggande aktivitet (förnöjelseplats eller så)
Eller dessa läckra WHiskeyglas? www.bahne.dk/whisky-glas-med-rund-bund-6-stk.html
Nu blev det dock en dansk sida. =P
Mamma: Fotbad! jag har skrivit det innan men vägen till en kvinna hjärta går genom fötterna.
en bra fotfil och mjukgörande krämer är ett bra komplement.
Bästa kompisen: Hon/han ska ha www.coolshop.dk/catalog/product/62344-beep-egg-classic finns också som rock-edition. MEd metal-låtar i stället.. =)
Köpte klappar härifrån nyss! Riktigt bra priser! http://www.fleurdesante.se/
Vill du tipsa mig?
Dotter: 6,5 år
Dotter: 3 år
Makens syster + man: 50 resp 52 år
Min syster: 28 år
6,5 år: Vackra klippdockor härifrån: www.margarethasdockskap.se/category.html/klippdockor&Pagerows=24 Som hon kan klippa ut med mamma men sedan leka med själv.
En speldosa om hon inte redan har en www.blaelefant.se/sv/artiklar/smyckeskrin-med-speldosa-gront-med-ballerina.html
3 år: Hon vill med garanti ha lekmat liknande detta:
www.blaelefant.se/sv/artiklar/leksaksmat-barnmat-banan-.html
www.blaelefant.se/sv/artiklar/leksaksmat-glasspinnar-i-platask-3-st-.html
eller "hushållsartikklar" ju mer det liknar riktiga saker desto bättre =)
Makens syster + man:
De vill gärna ha ett lyxigt handduksset till badrummet, gärna en neutral färg men i riktigt tjock och mjuk kvalitet. Hellre stora badlakan än små gästhanddukar.
Din syster 28: Hon vill ha en ny plattång, gärna med ett värmeskyddande medel samt att plattången har sidokanter eller vad man kan kalla det så att det kan göra mjuka stora lockar..
http://www.bäst-i-test.se/Plattang-Locktang
Jag har den från babyliss, och den funkar jättebra! fast den är billig.
=)
Ok... here goes:
Min nästan-bror, 30
Hans partner (man), 30
Deras son, 12
Deras son, 11
Deras dotter, 9
Deras dotter, 5
De stora barnens mamma, 30
Lillungens mamma, 29
Min bästa vän, man, 28
Min bästa vän, kvinna, 29
Bonusmormor, 67
Bonusmorfar, 69
Skulle jag vara tacksam om ifall du kan tipsa julklappar om. Första gruppen är vanliga Svenssons och andra gruppen är valiga Suzuki's (japaner, alltså....)