Någon oförklarligt barnlös som väntar på att få göra IVF?
Hur gick det i måndags Orka? Kan tänka mig det är en jobbig väntan nu. Ja vi fick också långtidsodling. Skönt då att man får lite framförhållning. Åh vad jag vill prova nu! Varför kan det aldrig passa :(
Vad läskigt med minnet.. Hoppas det blir bättre snart! Jag har också jättedåligt minne men tror det är för jag har så mycket på gång nu med bröllop och allt. Och jag har så svårt att koncentrera mig på jobb. Så oroa dig inte för att du ställer samma frågor, jag lär också ha glömt det!
Tja lite kan jag väl avslöja ;) vi lär nog berätta om vår barnlöshet ändå efter bröllopet. Vi lär ju få barnfrågan ännu oftare när vi är gifta och jag orkar inte "ljuga" mer. Vi ska gifta oss i en stor kyrka och ha festen på ett slott! Känns helt galet när jag skriver det ;) Började räkna lite på kostnaderna idag och det var inte lika kul.. Som tur är betalar min pappa det mesta men än vet han inte hur mycket det blir... Jaja man gifter sig ju bara en gång ;) Jag tycker gott vi kan bli lite bortskämda när vi haft det så tufft.
Vet dina arbetskamrater om din resa Ylle?