Haha, ok, då hoppar jag Batras sommarprat ;).
Åldern är ju inte den enda faktorn men bidrar ju helt klart till mer stress och ångest. Nu har jag ju inget att jämföra med men hade jag varit exempelvis 28 hade jag förhoppningsvis inte behövt känna att framtiden rinner ur mina händer på samma sätt.
Nu kanske det inte var så Batra menade. Jag har ju inte hört programmet ;).
Har vi sagt nåt om våra åldrar? Spelar iofs inte nån större roll :).
Hoppas jag inte trampade någon på tårna nu!
Ja, jag har faktist funderat på om det är svårare att glädjas (av rädsla) över ett positivt resultat när man kämpat länge och försökt med olika metoder, jämfört med när man lyckas på några månader.
Jag har "roat" mig med att surfa runt och läsa de trådar (väl medveten om "idiotin" att våga tro på att det här lyckas) med titlar som Bf januari 2015.
Alla verkar så ohämmat glada och talar två dagar efter att de fått beskedet, om att ta reda på kön, om det blir den 9 eller 15 januari, osv. Själv vågar jag knappt erkänna att det kanske, kanske skulle kunna bli i januari. Och jag känner att jag inte har så mkt gemensamt med dem heller... Men jag är nog ingen typisk "skriva-i-forum-på -nätet-person", om det nu finns en finns en sådan ;).
Nähä, nu babblar jag bara på och flyr högen med arbete som väntar på mig. Bäst att ta tag i!