• Anonym (Ahola!)

Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?

Frågan riktar dig till heteromännen här på forumet: 

Kan du tänka dig att bli påsatt i röven med en strap-on av en tjej?

Motivera gärna svaret också.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-04 16:03
    Kvinnor: Ni får klicka på "visa resultat".

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?
  • Anonym (Anders)

Absolut! Vill inte dö nyfiken, så jag provar gärna!!

• Anonym (Pelle)
    Anonym (Ahola!) skrev 2013-11-04 16:01:48 följande:

Kan du tänka dig att bli påsatt i röven med en strap-on av en tjej?

Motivera gärna svaret också.  

Ja absolut!

Det är en fantasi jag har och gärna skulle vilja uppleva med min fru, men hon är emot allt vad sexleksaker heter, så det är helt uteslutet tyvärr.

Hon har dock fingrarna i mig ibland när hon runkar av mig eller suger, men det skulle vara en helt annan grej mentalt, om hon använde strap-on.
  • Anonym (Vill testa)

Vill gärna testa det oxå. Min fru använder finger rätt ofta, ibland kan stoppa i sin vibrator vilket känns så jävla skönt. Rimming är oxå något jag blir galen av. Men hon aldrig frågat om strap-on. Jag vågar inte föreslå heller. Kanske någon gång. Men jag ser att hon blir väldigt upphetsad när hon använder sin vibrator på mig. Kanske känner sig maktfull å tänder på det. Återkommer när det händer med strapon.

• Lejon10

Skulle mer är gärna bli tagen med en strpon

Använder dildo ibland på mig själv en härlig känsla att bli uppfylld där bak ;) första gången gick det för mig utan att runka kuken

• Anonym (Absolut)

Skulle gärna bli påsatt. Har själv provat med olika leksaker, men att bli penetrerad av någon annan låter härligt.

• Nipus81

Testar gärna att bli påsatt av tjejen med en strapon. Jag tror det skulle vara en angenäm upplevelse faktiskt. :)

• Anonym (Lasse)

Hade gärna blivit det, ska vara våga fråga, min fru vet att jag älskar när hon kör upp ett finger eller plugg i baken på mig.

• Bubbelibob

"RÄTT KVINNA" - får gärna sätta på mig!

Det krävs dock rätt personkemi!

Jag är överlag en dominant Maskulin man och blir avtänd om någon skulle försöka att få mig att underkasta mig eller feminisera mig!

FÖR MIG är inte penetration - Dominans eller specifikt feminint! Det är heller inte "aktivt-passivt eller top-bottom"!

JAG är en Maskulin man som gillar anal stimulans - hittills har de kvinnor som satt på mig varit feminina kvinnor - jag har allmänt en preferens för feminina kvinnor - gärna kurviga och med stora bröst!

Jag tänder verkligen på att se hur brösten hoppar och studsar när hon knullar mig rejält!

• Bubbelibob

"RÄTT KVINNA" - får gärna sätta på mig!

Det krävs dock rätt personkemi!

Jag är överlag en dominant Maskulin man och blir avtänd om någon skulle försöka att få mig att underkasta mig eller feminisera mig!

FÖR MIG är inte penetration - Dominans eller specifikt feminint! Det är heller inte "aktivt-passivt eller top-bottom"!

JAG är en Maskulin man som gillar anal stimulans - hittills har de kvinnor som satt på mig varit feminina kvinnor - jag har allmänt en preferens för feminina kvinnor - gärna kurviga och med stora bröst!

Jag tänder verkligen på att se hur brösten hoppar och studsar när hon knullar mig rejält!

• Anonym (Absolut)
    Anonym (Lasse) skrev 2020-07-06 16:01:42 följande:

Hade gärna blivit det, ska vara våga fråga, min fru vet att jag älskar när hon kör upp ett finger eller plugg i baken på mig.

Är också i samma läge att våga fråga. Skulle vara underbart!
  • Anonym (s)

Självklart skulle jag inte kunna tänka mig det. Gör man det då är man nog inte hetero utan snarare bisexuell. Ingen får trycka upp något i min röv om det inte är av medicinska skäl.

Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?