Inlägg från: Bubbelibob |Visa alla inlägg
  • Bubbelibob

Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?

Gärna! Det är härligt!

Har hittills bara blivit påsatt av EN kvinna!

MEN! Det var fantastiskt! Jag fick en orgasm så intensiv så att jag höll på att tuppa av!

Jag rekommenderar det varmt! Det är inte bara skönt för mannen! En del kvinnor tänder på det mentalt! Rejält!

Dessutom så bygger det upp tillit, intimitet och närhet i relationen! Den ändrade dynamiken under påsättningen när HON KNULLAR HONOM!

Kan verkligen stärka en relation!

Om ni BÅDA - ÄR NYFIKNA? KÖR!

Livet är kort, kör hårt! Så länge som allt är Säkert, Sunt och med Samtycke!

Just DO it!

• Bubbelibob

"RÄTT KVINNA" - får gärna sätta på mig!

Det krävs dock rätt personkemi!

Jag är överlag en dominant Maskulin man och blir avtänd om någon skulle försöka att få mig att underkasta mig eller feminisera mig!

FÖR MIG är inte penetration - Dominans eller specifikt feminint! Det är heller inte "aktivt-passivt eller top-bottom"!

JAG är en Maskulin man som gillar anal stimulans - hittills har de kvinnor som satt på mig varit feminina kvinnor - jag har allmänt en preferens för feminina kvinnor - gärna kurviga och med stora bröst!

Jag tänder verkligen på att se hur brösten hoppar och studsar när hon knullar mig rejält!

• Bubbelibob

"RÄTT KVINNA" - får gärna sätta på mig!

Det krävs dock rätt personkemi!

Jag är överlag en dominant Maskulin man och blir avtänd om någon skulle försöka att få mig att underkasta mig eller feminisera mig!

FÖR MIG är inte penetration - Dominans eller specifikt feminint! Det är heller inte "aktivt-passivt eller top-bottom"!

JAG är en Maskulin man som gillar anal stimulans - hittills har de kvinnor som satt på mig varit feminina kvinnor - jag har allmänt en preferens för feminina kvinnor - gärna kurviga och med stora bröst!

Jag tänder verkligen på att se hur brösten hoppar och studsar när hon knullar mig rejält!

Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?