• Anonym (Ahola!)

Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?

Frågan riktar dig till heteromännen här på forumet: 

Kan du tänka dig att bli påsatt i röven med en strap-on av en tjej?

Motivera gärna svaret också.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-04 16:03
    Kvinnor: Ni får klicka på "visa resultat".

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?
  • lejon 789

Absolut! Har provat och njutit av det. Tycker dock att det är ännu skönare när hon knullar mig med tre fingrar. Dildon är onödigt stel, eller också hade vi en för billig strap-on. Och jag gillar det inte för att hon skulle dominera, det är helt enkelt väldigt skönt Förvånad

• Anonym (Ahola!)

Kul att så många är positivt inställda till det här! Mina erfarenheter går iofs i linje med detta - att många män åtminstone kan tänka sig att testa på att bli att bli påsatta med en strap-on, iaf i seriösare relationer - men jag trodde att jag hade dragits till en viss typ av killar bara. Men vad det verkar här, är ganska många öppensinnade. Najs!

• NisseC

jag tycker att det är jätte skönt. Nu vet jag inte om jag skall klassas som helt straight längre. Då jag även haft sex med män i min frus sällskap. Men jag kan tillägga att jag njöt av strapon sex flera år innan jag provade den verkliga

• Honungsbiet

NisseC..är det stor skillnad på att bli påsatt med en strapon eller knullad av en man? Kanske beror det på själva tillfället?

• Anonym (varförinte)

Litade jag på tjejen så fick hon pröva vad hon ville med mig, åtminstone en gång. Är ju otroligt roligt att leka i sängenSkrattande

• Backup

Trots att jag är hetero så ÄLSKAR jag det och kommer så oerhört mycket, så det skulle jag inte vilja vara förutan i ett förhållande.......Sååå skönt!

• Anonym (Ja)

Skulle inte haft nåt emot det, prostaorgasm är så förbannat skönt ?

• Leostar
    Anonym (varförinte) skrev 2013-11-04 16:11:59 följande:

Ja varför inte? Om jag var trygg i sängen med tjejen, så skulle jag gärna pröva. Är rätt skönt med ett finger ibland, så varför inte testa. Kan bli en rolig lek när det är tråkigt väder

Precis så.
Svar på tråden Heteroman! Kan du tänka dig att bli påsatt med strap-on av en tjej?