• kossann

Pergotime november 2013, tagning ett: action

Tack Thessi, jag tror inte det, känns inte så... jag återkommer imorgon med resultatet då testerna kommit idag. Snabba ryck från clearblueshop, då jag beställde dem igår.

• kossann
    Fiiaa skrev 2013-12-11 09:11:22 följande:
    De bästa med tabletterna är att man kan få egen äl när man tar en paus, tabletterna sitter i månaden efter, så man kan hoppas kroppen fattar de! Va så jag blev gravid i aug, vid en paus.
    Jag kör paus nu i dec, har bim 17-19 dec!
    När har ni andra bim?
    Har vi någon BIM-lista i denna tråden? Orkar inte kolla bakåt..., så jag börjar på en ny :)

Fiiaa 17-19 dec
    kossann 5 januari
  • kossann
    TheStrange skrev 2013-12-11 23:30:52 följande:
    ...han bestämde sig för övrigt just för att det var bäst om vi gjorde slut all together när vi ändå var i farten, så... Från utredning och jävla hormonbehandlingar till singel och hemlös över en eftermiddag...det är grejer det! /näråjagärintebitter

Skickar måååååånga styrkekramar till dej! Klart du är arg och ledsen!!! Jag säger som föregående talare, att han kanske känner för stor press just nu och så hanterar han det så här!
  • kossann
    Novabusen skrev 2013-12-30 21:25:30 följande:
    BIM-lista;
    Siri 21 dec,
    Metda 25 dec,
    TheStrange 2 jan,
    Kossann 5 jan,
    Novabusen 13 jan.

Plus hittills
    Stampis,
    Thessi,
    Bimbo,
    Majken33 :)

Fyll på :)
    Hur har det gått för er Siri och Metda? Har ni testat?

Jag har en stark känsla av att det inte tagit sej denna månaden, så jag räknar med att mensen kommer på söndag. Konstigt nog känner jag mej helt lugn i den känslan. Sambon tycker att vi ändå ska testa på lördag, bara för att testet ska visa att jag har fel. Vi får väl se vem som har rätt :)

Gott Nytt År på er, och så hoppas vi att till nästa nyår att vi har en liten familjemedlem till!
  • kossann
    Det fanns en BIM-lista på förra sidan. Tog mej friheten att flytta ner er Siri och Metda, så får ni fylla på med era ev. nya BIM-datum

BIM:
    2/1 TheStrange
    2/1 IEM
    5/1 kossann
    13/1 Novabusen
    22/1 Ladyblue78

Passerat BIM:
    21/12 Siri
    25/12 Metda 

Plus hittills 
    Stampis, 
    Thessi, 
    Bimbo,
    Majken33 :)

Fyll på :)
  • kossann

Inte ett enda litet tecken till sträck var det på testet idag, så min känsla stämde att det inte tagit sej denna månaden! Bara att ladda om med en kur Pergo till nästa månad!

• kossann
    RockTheRebell skrev 2014-01-13 21:41:44 följande:
    9 dgr kvar till mens. Eller någonting. Olidligt!

Ja, denna jädra väntan... Man blir ju galen. Tänk om man kunde minska ner tiden till 14 dagar i alla fall... men och äl varannan vecka! Själv räknar jag med ÄL till helgen. Har som vanligt inte fått minsta symptom av att jag äter pergo.
  • kossann
    Trinity78 skrev 2014-01-19 20:08:33 följande:
    När brukar ni få utslag på ägglossningstesterna? Jag är på dag 8 nu och fortfarande inget. Jag är orolig att det intekkommer att bli nån ägglossning alls
    Reproductively challenged

Jag använder CB:s monitor och där får jag max på dag 14-16.
  • kossann
    amtf79 skrev 2014-01-21 20:07:49 följande:
    hej igen idag vågade jag ta ett test eftersom mensen är väldigt sen och jag plussade förstår inte riktigt att det funkade eftersom dem sa att jag inte hade haft nån ägglossning men jag kanske fick den senare... vågar inte hoppas för mycket nu utan tar en dag i taget hoppas att det lyckas för er alla där ute....

Grattis!
  • kossann

Hur går det för oss här? Själv väntar jag på att läkaren ska ringa tillbaka. Tänkte höra om jag kan få ett par kurer pergo utskrivet. Jag har inget mer att hämta ut nu.

Svar på tråden Pergotime november 2013, tagning ett: action