Pergotime november 2013, tagning ett: action
Väntar på mensen för att sen göra ett nytt försök. Blev gravid i somras, men fick bekräftat MA i v 13+5, och gjorde en skrapning den 9 oktober.
Så nu börjar vi om från början!
Väntar på mensen för att sen göra ett nytt försök. Blev gravid i somras, men fick bekräftat MA i v 13+5, och gjorde en skrapning den 9 oktober.
Så nu börjar vi om från början!
Jag tog ut spiralen i januari, och blev på andra kuren pergo gravid i juli.
Nu börjar vi om från början.
Vi fick pergo för att boosta min ägglossning, då jag fyller 42 år om nån månad. Min sambo har inga barn, jag själv har 3 ungdomar.
Vi har sagt nu att vi försöker ett tag till innan vi lägger försöken på hyllan.
Så där ja, då kom 1:a mensen idag efter MA. Så nu börjar vi om från början!
Åt två cykler med pergotime innan jag blev gravid sist, så jag hoppas på att det inte tar alltför lång tid denna gången då tiden rinner ut för oss.
Imorgon är det dax för mej att ta 1:a tabletten. Hoppas att jag slipper ev biverkningar. Hade inga alls de två månaderna jag tog innan jag blev gravid i somras.
Jag väntar inte 15 min. Jag kissar i ett engångsglas och doppar Stickan i den. Vilket märke använder du sötnos? Jag använder Clearblue. Manualer till deras produkter finns här: www.clearblueshop.se/mobile_information.php
Tog sista tabletten idag. Hoppas att det går vägen för oss alla denna månaden :)
Hur många är vi här i tråden? Ska vi göra en BIM-lista?