Varför hatar folk SD?
Ja just, de obildade sade så, precis, t.ex. diverse sportkommentatorer. Du tyckte alltså att det var klokt att ta rygg på dem, istället för på dem som visste vad de talade om.
Så det skulle vara jag som missade historielektionerna, när jag påpekade din okunskap? Du är ju totalt oförmögen att ta till dig kunskap. Jag utgår från att du inte mäktat med någon akademisk examen. Rätta mig om jag har fel. Du resonerar åtminstone som en sån elevrådsordförande som försöker sätta magistrarna på plats, för att slippa studera!
Okej, du färfäktar "ingenting". Jag trodde du förfäktade massinvandring, feminism och kommunism. Men jag kanske har missförstått dig.
Det där ju tog upp om jämställdhet, alltså att såväl kvinnor som som män minsann skulle jobba i jordbruk och i industrin, var ju en typisk stalinistisk dogm. Du kan inte hänvisa det till Lenin, eftersom han knappt överlevde inbördeskriget, och dessutom var svårt sjuk, och heller inte till sovjetkommunismen efter Stalin, och heller inte till Trotskismen, eftersom denna praktik fick föga inflytande.
Så, du gillar alltså Stalins jämställdism, att såväl kvinnor som män minsann skulle ha det lika eländigt, och minsann vara lika goda stalinister!
Sverigedemokraterna företräder särartsfeminism, en rent utav huvudgren inom feminismen. Dags att springa iväg och gömma sig nu?
Har fortfarande inte fått respons angående företagens stimulans utav invandringen och huruvid det kan kallas för "vinst".