Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Digestive skrev 2014-05-13 14:29:20 följande:
    Haha.. Hej! Skrattande Vart ju bara tvungen. Flört *orkar inte ens mena det illa*

Jag tar inte illa upp av vad du skriver ändå
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-05-13 14:42:14 följande:
    Sådant där tas som en utmaning!! Flört Och det kommer när det som minst anas!

Ha ha. Bring it!
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-05-13 15:28:13 följande:

Oj så vinklat du uttrycker dig.."svenska villakvarter". Alla kvarter i Sverige är väl ändå svenska? Sen kan det finnas rätt många nationaliteter som bor i kvarteren. Nåja..
    När jag var liten gjorde jag busstreck också, mest för att jag inte visste bättre. En hel del av dessa idiotiska tilltag kunde ha slutat väldigt illa. Jag tror nog att de flesta främst grabbar i Sverige någon gång under uppväxten har betett sig illa. Precis som de här killarna i de områden du hänvisar till också beter sig illa. Jag säger inte att det är okej men att du kopplar det till just invandrare är inte bara felaktigt, det visar också vilken syn och agenda du har. Du är inte bara invandringskritisk, du tar det ett steg längre precis som så många sverigedemokrater gör. "Jag är inte rasist, men..."
    Om du anser mig vara rasist är egalt.
  • Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-05-13 15:07:41 följande:
    Små söta saker ska inte låta så mycket - du får dämpa dig. Solig Det kommer när det kommer.. inget som går att stressa fram. Haha..
    Du har ju sett mitt nick Stor käft......
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-13 16:08:30 följande:
    Exakt. Föraktet för brandmän finns inte bland gemene svensk. Men bland SD-are är det praktiskt taget ett nytt mode. De är ju tydligen "vänsterextremister", ety de inte visar Åkesson den gudastatus han anses förtjäna, utan helst slipper ha honom på besök.
    Jag uppfattade det även som att brandkåren inte ville synas på bild med Jimmie Åkesson för då skulle stenkastningen eskalera. Så alla var nog inte PK men ville inte ha fler konflikter med lokalbefolkningen.
  • Errol Flynn
    Dfeat skrev 2014-05-13 18:12:42 följande:
    Och? Nästan hälften av befolkningen vill fortfarande minska invandringen?

För övrigt är det alltid kul med politiker,  journalister och privatpersoner som pratar sig varma om massinvandringen, samtidigt flyttar de samma ifrån invandrartäta områden. Det hyckleriet når inga gränser.

Jag bor som tur är inte i Rosengård, så jag slipper de mesta problemen. Jag mår bara illa över att så stor del av skattepengarna går till att skapa osäkra ghetton i Sverige.
    nyheteridag.se/ma-guldspaden-sla-er-i-nacken/

• Errol Flynn
    Tonårsmamman1 skrev 2014-05-13 18:20:03 följande:
    Inte tillräckligt mycket för att rösta på ett parti som vill minska den. De flesta har andra frågor som de prioriterar.

Hittills har inte jag sett några förslag på vad SD ska göra med Rosengård t ex.
    Flytta till mellanöstern.......?
  • Errol Flynn
    Oschlaka skrev 2014-05-13 19:56:00 följande:
    Samhällets bottenskikt röstar på SD.
    Du är en väldigt underlig figur.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?