Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Någon liten muppig antirasistgrupp vill bränna svenska flaggor. Sicka idioter.

365rorelsen.se/

Ge er ut och samla på er svenska flaggor. Ta bilder och skicka dem till jokern365@riseup.net. Ni får mer än gärna posta dem på twitter också, under hashtaggen #flaggjakten. Nationalstaterna ska raseras och flaggorna brännas: därför uppmuntrar vi att ni även bränner de flaggor ni samlar på er.

Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn

www.breitbart.com/Breitbart-London/2014/05/08/Swedish-journalists-confront-online-commenters

However, an examination of the comments which the newspaper insists are criminal "hets mot folkgrupp" (hate speech) show them to be what most English lawyers would call "vulgar abuse" and most British people would recognise as pub bravado.

Intressant. Särskilt kommentarsfältet.

• Errol Flynn
    Digestive skrev 2014-05-13 23:24:14 följande:
    Bah, den lilla brödlådan. Skrattande Lagom för två gifflar.. Men visst används den säkert flitigt!
    Oj oj oj vad en liten gumma får gno
  • Errol Flynn
    Hmpf skrev 2014-05-14 06:59:04 följande:
    För det första varför sätter du citationstecken runt vänsterextremister? Skulle de inte existera eller vad är din poäng?

SD är för övrigt ett riksdagsvalt parti, vänsterextremister är en bunt frustrerade människor som inte fattar bättre. Jag tycker lika lite om vänsterextremister som högerextremister. Faktum är att jag avskyr extremister överlag.
    www.expressen.se/nyheter/steen-hamnade-mitt-i-extremisternas-vald/

www.expressen.se/nyheter/polisens-egna-lista-over-rf-daden/

Man kunde ju önska att dom inte fanns.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-05-14 15:27:47 följande:
    Ni som anser att det var odemokratiskt att tex slänga en tårta i ansiktet på Åkesson, hur försvarar ni att Åkesson var med och sjöng häcklande sånger om Palmemordet på en kryssning 2009? Hur demokratiskt är det?
    sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=...
    Varenda polis firade väl?
  • Errol Flynn
    Naiw skrev 2014-05-14 15:42:54 följande:
    För det andra varför skriver du "ni"? Är det någon här som är representant från SD?

Jag är för monarki förövrigt, betyder det med samma logik att jag är kunglig och tillhör hovet?
    Åh ers majestät.
  • Errol Flynn
    overdose skrev 2014-05-14 15:20:37 följande:
    Inte alls, att verka för svenskarnas förintelse ger hennes liv en mening. Hon kommer att sova gott ifall allt går hennes väg.

Kostnaderna är helt enkelt inte relevanta. Lidandet är inte relevant, bara det inte blir som i ett annat land för länge sedan.

Det är en han. Och en ilsken sådan
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-14 17:19:37 följande:
    Menar du att brevbärarna TVINGAR folk till att skicka tillbaka reklambladen? För om inte, så har ingen undlåtit att låta folk bestämma själva. Märkligt hur en uppmaning, ett förslag, kan tolkas som "diktatur" ifall det kommer från SDs motståndare, medan samma förslag hade varit sååå demokratiskt om Söder eller Ekeroth föreslagit det.
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18882970.ab

Förstod du vad det handlade om ens? Brevbärare ska väl inte välja själva vilken post som ska delas ut?
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-05-14 17:10:33 följande:

Gratis livsuppehållande vård ja. Problemet är?
    Nu fabulerar du. Livsuppehållande är att ta i. Är du under 18 har du rätt till samma vård som svenska medborgare. Är du över 18 har du rätt till vård som "inte kan anstå" men den definitionen är väldigt luddig.

sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=5797383

– Propositionen var ganska tydlig med att det inte bara är fråga om att man ska få akut eller omedelbar vård, utan att det ska vara mer än det.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?