Varför hatar folk SD?
Min uppfattning är att det finns många sverigedemokrater som har som livslust att trampa på andra och att det är rätt komiskt att det blir ett gnäll utan dess like om en av dessa skulle få mothugg.
Det är ju i alla fall ingen som behöver fundera på någon påstådd opartiskhet hos SVT efter de senaste insatserna under valvaka och därefter. Graden av oproffessionalism är häpnadsväckande. Man får väl skylla på det allmänna chocktillståndet.
Hej Åsa Romson, grattis till ett fantastiskt resultat i EU-valet. Har det varit mycket stök och jäkt såhär i valrörelsen?
-Ja men det har varit så roligt!
Kan tro det ja. Miljö är ju jätteviktigt, men känner du också att era framgångar är en röst mot den otäcka rasistnazismen som håller sverige och europa i ett järngrepp?
-Ja absolut, vi är emot allt sånt, för mig är människors lika värde jätteviktigt, vi får inte göra skillnad på vi och dom...
Eller hur, sånt där är jätteotäckt, tack för att du kom Åsa och grattis än en gång!
Nu har vi Jimmie Åkesson, SD, i studion, egentligen så är ju du en hatisk smygrasit som ritualslaktar negerbarn hemma i trädgården Jimmie, men hur relevant är det egentligen i europapolitiken?
-Nja, alltså jag vill nog inte beskriva SD som ett rasi...
Precis, precis, och nu ska ni alltså sätta er i knät på Front National som villl införa etnisk rensning i Paris ytterområden?
-Nja, vi har inte tagit ställning till partier eller grupper, mycket för att grupperna inte är definiera...
Så du tar alltså inte kategoriskt avstånd från FN trots att dom vill utrota afrikaner med hjälp av ebola?
-Alltså, vi måste fortsätta utvärde...
Tack Jimmie Åkesson, nu måste vi tyvärr gå vidare med en dyngrak Carl Schlyter som badar naken i Sergels torg-fontänen, fantastiska bilder!
Enda glädjen i bedrövelsen är att jag aldrig haft några ekonomiska förehavanden med Radiotjänst. Bidra till deras verksamhet måste jag ju tyvärr ändå.