effemgea skrev 2014-04-17 21:31:03 följande:
Jag gissar att du inte delar min uppfattning om att hjärndöda sajter som avpixlat har en förödande effekt på de stackare som redan har en mycket begränsad tankeförmåga.
Numer är det snarare regel än undantag att anhängare till toksekten tar ett enstaka exempel och sen börjar kackla i triumf om att sådana är de - de där andra. Precis utifrån samma mönster som avpixlat är uppbyggt kring.
Jag kommer just från en tråd där toksekten fått tag på en tjej som får frågan av en tidning om hon är intresseras av politik. Hon svarar att hon inte är detta men röstar på MP.
Utifrån detta exempel har toksektens anhängare konstaterat hur miljöpartister är vid ett flertal tillfällen här på FL
På Gubbängens skola i Stockholm försöker man lägga fokus på att lära eleverna retorik och argumentationsteknik under hela grundskoletiden. Skulle detta genomföras i samtliga Sveriges skolor skulle det med all sannolikhet innebära slutet för toksekten
Jag kanske drog förhastade slutsatser. Just det här med att vänsterprofiler uppmanar andra att äta avföring, egen eller andras, verkar rikta sig mot både män och kvinnor. Det är möjligt att det inte alls handlar om unken kvinnosyn utan snarare unken människosyn.
twitter.com/SamsonWiklund/status/414748141658079232
Själv har jag aldrig intresserat mig närmre för den här sortens utsvävningar, därav min okunskap. Kanske kan det handla om någon slags koprofil läggning som projiceras på andra? Eller någon slags primitivt dominansbeteende?
Eller kanske är det helt enkelt så att både Jorge och Samson skulle ha utbyte av att läsa om delar av sin utbildning på Gubbängens grundskola och ta del av kunskaperna inom retorik och argumentationsteknik så de slipper referera till avföring så snart känslorna rusar.