Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2015-01-05 21:18:17 följande:

Jepp en 17-åring förde oväsen när Jimmie Åkesson skulle tala på ett torgmöte. Så får man inte göra, men ungdomar som känner starkt mot främlingsfientliga kan ha svårt att besinna sig.

Inför nästa valrörelse är personen 21, ställer sig med hörselskydd och ryggen mot och får förstås rösta.

17-åringen skrek antagligen kristna ord som "jävla horunge" och "din fitta". Den här människan är även åtalad för ohörsamhet mot ordningsmakten. Det är troligt att hen kommer rösta på Vänsterpartiet i nästa val.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    nihka skrev 2015-01-05 21:26:09 följande:
    "Antagligen"?

"Troligt"?

Har du inget du kan belägga?
    Det finns massor med videor som visar hur antidemokraterna störde Åkessons torgmöten. Det är bara att söka på youtube.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    KillBill skrev 2015-01-05 21:27:17 följande:
    Har du kommit fram till att det även finns rötägg bland antidemokraterna. Grattis
    Nej, det har jag vetat länge. Antidemokrater har funnits i alla tider.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-05 21:25:58 följande:
    Så typiskt SD-tänk - "Vi ska värna om den svenska kristenheten - men bara när den lyder oss: säger den emot oss är den löjlig och PK!!!"
    Jag är inte ens med i svenska kyrkan, så jag skiter högaktningsfullt i vad svenska kyrkan tycker om SD. Kristendomen är lika goda kålsupare som islam, men jag vill ändå inte att islam och islamister ska breda ut sig i Sverige. Kristendomen har ju inte det problemet i dag. Det finns inte längre några korsfarare som ska sätta ett spjut i alla som inte är kristna. Det problemet har islam idag.
  • Gert

Så har 12 oskyldiga människor mördats i Profeten Muhammeds och Allah namn. Jimmie Åkesson hade rätt när han sa att islam är Sveriges största hot sedan andra världskriget.

Varför demonstrerar inte de så kallade antirasisterna mot islamistiskt våld?

• Gert
    sjuttiofemman skrev 2015-01-07 17:24:10 följande:
    Varför demonstrerar inte Sd mot rasism? Nej just ja, dumt att demonstrera mot sig själva.

Sd-politiker försöker just nu överträffa sig själva i att vinna billiga politiska poäng på Twitter av detta terrorangrepp.

Detta trots att partiet själva avskyr media och helst vill tysta det fria ordet.
    Så du menar om antirasisterna demonsterar mot islamistiskt våld demonsterar dom mot sig själva. Det ligger nog något i det.
  • Gert
    Dorian Ertymexx skrev 2015-01-07 17:45:51 följande:
    Aha. Så - när tolv människor mördas så blir 1,5 miljarder människor autmagiskt medskyldiga.

Betyder det att alla kristna är medskyldiga när kristna högerextremister mördar folk, såsom Breivik? Eller när präster förgriper sig på barn, är det också hela kristenhetens fel och ansvar då? När abortmotståndare mördar läkare, är det också påvens, Desmond Tutus och Pastor Stanley Sjögrens fel och ansvar? För det är vad du skriver.

Våld är alltid fel, oavsett om det är tolv fransmän som dödas av en liten grupp galna islamister eller sjutton antirasister, vänsteraktivister eller andra som mördas av lika galna högerextrema i Sverige. Märkligt nog vill ni bara peka finger när det är de förra som står för dödandet, och gömma när de senare står för det.
    Du läser saker som fan läser bibeln.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?