Varför hatar folk SD?
minska invandringen när vi har den största flyktings-kaoset sedan andra världskriget? vafan..
sd är bajs.
minska invandringen när vi har den största flyktings-kaoset sedan andra världskriget? vafan..
sd är bajs.
Du är välkommen att länka till inlägget där jag hetsar mot främlingar. Seså, fram med det nu. Visa att du talar sanning och inte är så full av avföring som du så gärna vill visa.
* Det ska givetvis stå "behandlar" på båda ställen.
Hur är det jargongen går här emellanåt; "det goda och korrekta pk-hatet",. Det är så häftigt med självreflektion.
Du är välkommen att visa var jag skrivit att jag är "sverige vänlig".
Du är välkommen att länka till inlägget där jag hetsar mot främlingar. Seså, fram med det nu. Visa att du talar sanning och inte är så full av avföring som du så gärna vill visa.
Och då kan du kanske länka till inläggen också
Allahu Fuckbar.
Några inlägg upp hittar du ett annat exempel på hur jag "hetsar mot främlingar" citerar mitt eget inlägg "Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror."
OK, första länken är ett svar på en generalisering av amerikanska soldaters sysselsättning. Svar på tal helt enkelt. En normalbegåvad person hade lätt förstått detta.
"vissa mörkmän skickar sina flickor till andra länder för att de ska stympas. Så mycket värt var det att följa lagen i det land man bor..." Återigen det som inte verkar vara din starkaste sida, läsförståelse. Skickar man sina flickor utomlands för att könsstympas är man en mörkman enligt mig. Har du problem med det?
Jag avskyr religion i allmänhet och Islam i synnerhet. Jag vill ha ett sekulariserat samhälle där religionerna saknar makt och inflytande. Tro ska vara ett individuellt val och inte något som itutas små barn. Det ska respekteras av alla och ingen ska kunna komma undan det genom att skylla på någon sagofigur. Jag skiter fullständigt i var folk kommer ifrån och om de är svarta, gula, röda eller gredelina men samhällets eftergifter för vidskepelse äcklar mig. Det tog nästan 1000 år att tämja kristendomen, vi ska naturligtvis inte ta två steg tillbaka nu.
Digestive, du borde skaffa dig en utbildning och ett arbete så du gemensamt med oss andra bidrar till din egen försörjning och välfärd.
Av dina kommentarer att döma kanske du inte ska satsa på en alltför avancerad utbildning, men det finns säkert något enkelt som passar dig.
Vill du vurma för saudiska islamister så varsågod. (eller mörkmän som jag ibland kallar dem, det är inte samma sak som "svartskallar" som vissa kallar dem.) Jag använder ordet som det beskrivs i Svensk Uppslagsbok:
"Mörkmän (efter ty.Dunkelmänner,övers, av lat.obscu?ri vir?i;se Epistolae obscurorum virorum), fiender till folkupplysning, tanke- och yttrandefrihet, obskuranter, reaktionärer."
Fortsätt du att leka om du vill, kanske du lär dig ett och annat nytt ord under tiden. Om inte så får jag önska dig lycka till med näste debattör. Tack för underhållningen.