Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Varför hatar folk SD?

johannessssss skrev 2014-09-15 00:19:14 följande:

minska invandringen när vi har den största flyktings-kaoset sedan andra världskriget? vafan..

sd är bajs.

Haha, ni är ideologiska bröder du och Sverigedemokraterna, på området människan. De vill dock höja straffen kring sexuellt våld och för kvinnors skull (alltså bedriva feministisk politik) medan du anser att politik som berör våldtäktsproblemet bara är tjat, så ni har ju lite skiljelinjer.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 01:41:17 följande:

Du är välkommen att länka till inlägget där jag hetsar mot främlingar. Seså, fram med det nu. Visa att du talar sanning och inte är så full av avföring som du så gärna vill visa.

Då jag visste att det här skulle komma så fördrev jag en liten stund sömnlöshet med att spana in dina bravader. Har så gott som precis, precis börjat..

Det tog väl två minuter innan jag hittade hur du kallade muslimer för "mörkmän" och en liten stund senare hur du postade i ett annat fall en youtube-länk på någon form av djurplågeri (såg knappast på klippet) och uppmanade folk att se hur muslimer behandlar djur (och inte hur någon eller några muslim/muslimer hanterar djur). Då det finns en rätt effektiva sök- och sorteringsmotorer här på Familjeliv så går sådant här rätt fort.

Du efterfrågar en sammanfattning av lite grävande i den här tråden alltså? Har haft medlemskap på den här sidan i omkring 10 år, jag vet vad du går för.
  • Digestive

* Det ska givetvis stå "behandlar" på båda ställen.

Hur är det jargongen går här emellanåt; "det goda och korrekta pk-hatet",. Det är så häftigt med självreflektion.

• Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-14 23:56:09 följande:

Du är välkommen att visa var jag skrivit att jag är "sverige vänlig".

Just det orkar jag inte gräva efter och vi kan säga att inget sådant eller dylikt har hänt, så kan läsarna få avgöra din trovärdighet i reflektion till den muslimhets som du ger sken av att ej bedriva.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 01:41:17 följande:

Du är välkommen att länka till inlägget där jag hetsar mot främlingar. Seså, fram med det nu. Visa att du talar sanning och inte är så full av avföring som du så gärna vill visa.

Just det, vill att du titulerar mig som "analfisten" hedanefter. Analkist skvallrar ju bara om hälften..
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 02:16:57 följande:

Och då kan du kanske länka till inläggen också

Det är bra att du ger mer prov för din trovärdighet, genom sådant här. För det är ju självklart så att du inte vet om det här själv och att flirt-smiles:en betyder så mycket.

Självklart kan jag länka, tar min trovärdighet på fullaste allvar:

Inlägg #43 och #49, angående djurplågeri - www.familjeliv.se/forum/thread/62718424-vem-ar-egentligen-terrorist/1/nick/62828121

Inlägg #460, angående "mörkmän" - www.familjeliv.se/forum/thread/19827435-ni-som-ar-sa-antimuslimer/2/nick/20917838
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 02:19:06 följande:

Allahu Fuckbar.

Som jag nyst på tidigare så ger du mig inte ens en utmaning och bjuder på något slags motstånd eller något att bita i.

A walk in the park, som alltid. Din högsta växel motsvarar mitt friläge.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 02:59:05 följande:

Några inlägg upp hittar du ett annat exempel på hur jag "hetsar mot främlingar" citerar mitt eget inlägg "Jag har absolut ingenting mot irakier, varför inbillar du dig något sådant? De flesta irakier som kommer hit är vanligt hyggligt folk som vill slippa islam och dess terror."

OK, första länken är ett svar på en generalisering av amerikanska soldaters sysselsättning. Svar på tal helt enkelt. En normalbegåvad person hade lätt förstått detta.

"vissa mörkmän skickar sina flickor till andra länder för att de ska stympas. Så mycket värt var det att följa lagen i det land man bor..."  Återigen det som inte verkar vara din starkaste sida, läsförståelse. Skickar man sina flickor utomlands för att könsstympas är man en mörkman enligt mig. Har du problem med det?

Jag avskyr religion i allmänhet och Islam i synnerhet. Jag vill ha ett sekulariserat samhälle där religionerna saknar makt och inflytande. Tro ska vara ett individuellt val och inte något som itutas små barn. Det ska respekteras av alla och ingen ska kunna komma undan det genom att skylla på någon sagofigur. Jag skiter fullständigt i var folk kommer ifrån och om de är svarta, gula, röda eller gredelina men samhällets eftergifter för vidskepelse äcklar mig. Det tog nästan 1000 år att tämja kristendomen, vi ska naturligtvis inte ta två steg tillbaka nu.

Du är så rädd om din trovärdighet du. Personligen så hade jag gett upp för länge sen och stått för saken. Heder kallas det för.

Jag förstod precis vad du menade så jag får väl anta att jag iallafall är normalbegåvad. Det var dock inte det som det här handlade om.

Ja, bara faktumet att man kan byta ut "mörkmän" mot "muslimer", "saudiaraber" eller vilket substantiv som helst med en perfekt bibehållen grammatik till ledordet "vissa" (vissa "muslimer", vissa "saudiaraber") tyder verkligen på det du påstår nu men visst, det kanske bara var ett syftningsfel eller då, eh, är min läsförmåga som sviktar. Problemet är bara att du gör samma sak här..

Inlägg #5863 - www.familjeliv.se/forum/thread/24335452-tycker-du-att-homosexuella-ska-fa-gifta-sig-i-kyrkan/586

..och i meningen "Just det, jag ser hellre att det delas ut statliga bidrag bl.a till utbildning av imamer, än att saudiska mörkmän köper sig inflytande i svenska moskéer." vilket naturligtvis gör dig allt mer trovärdig.

Du får fundera en stund på om jag kunde ha haft den där på lager för att kunna spela ut din trovärdighet ur ringen eller inte - att slingra sig är att blotta en tendens. Och nej, jag blygs inte för en sekund med att jämföra din högsta växel med mitt friläge.

Så, det var två lätthittade exempel på vad jag menade och nu får du själv avgöra om du vill leka den här leken mer eller inte.

Haha, oh ja - världen tar stormkliv frammåt i denna sak med dig i spetsen Rataxes! Den kampen behöver dig och vad du sysslar med lika mycket som en fisk behöver cykel och bredband. Du är en simpel provokatör, ingenting annat.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 04:00:45 följande:

Digestive, du borde skaffa dig en utbildning och ett arbete så du gemensamt med oss andra bidrar till din egen försörjning och välfärd.

Av dina kommentarer att döma kanske du inte ska satsa på en alltför avancerad utbildning, men det finns säkert något enkelt som passar dig.

Ah, nu vill jag fortsätta se på Hells Kitchen. Du har min uppmärksamhet igen om några timmar, om du ber om den.
  • Digestive
    Rataxes skrev 2014-09-15 04:53:38 följande:

Vill du vurma för saudiska islamister så varsågod. (eller mörkmän som jag ibland kallar dem, det är inte samma sak som "svartskallar" som vissa kallar dem.) Jag använder ordet som det beskrivs i Svensk Uppslagsbok:

"Mörkmän (efter ty.Dunkelmänner,övers, av lat.obscu?ri vir?i;se Epistolae obscurorum virorum), fiender till folkupplysning, tanke- och yttrandefrihet, obskuranter, reaktionärer."

Fortsätt du att leka om du vill, kanske du lär dig ett och annat nytt ord under tiden. Om inte så får jag önska dig lycka till med näste debattör. Tack för underhållningen.

Haha, ja, det är nog många här som misstar din typ för att du fick ett tekniskt rätt.

Vrålar Allah Fuckbar hur som helst, kallar en muslimsk ikonfigur för pedofet så ofta du bara förmår och postar upp videoklipp på djurplågeri och menar att så behandlar muslimer djur. Du tror inte att sådant räcker för att folk ska förstå färgerna som du är målad i?

Hur du sedan hanterar sådana här anmärkningar, när du själv vet vad du sysslar med och har postat - anklagar folk för att vara fulla med skit till en början och in i det sista försöker ge sken om att det inte är sant - talar för din karaktär och då främst trovärdigheten.

En simpel provokatör i sina sämre år. Religionsforumets alldeles egna Suffering.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?