Inlägg från: Missermajser |Visa alla inlägg
  • Missermajser

Varför hatar folk SD?

Denna låt vill jag gärna tillägna dagens invandrarhatare:

">

• Missermajser
    effemgea skrev 2014-02-08 14:33:25 följande:
    Enligt en vanligtvis välunderrättad källa går SD:s Sverigepatent på offerkoftan ut 2016.

Samma källa uppger att partiets forskningsavdelning i stället håller på att ta fram en särskild purgatoriumbyxa med plats för aluminiumrör i byxbenen. Arbetet försvåras av att detta innebär mycket mätande och partiets matematikavdelning förstår inte varför de får olika resultat varje gång de adderar måtten.

Och när samma additioner ger olika resultat, åker offerkoftorna på och foskningsavdelningen går i stå - samtidigt som partiets spetsforskare börjar viska om en gigantisk konspiration från PK-etablissemanget mot arbetet med en purgatoriumbyxa med plats för rör.
  • Missermajser
    Dianne skrev 2014-02-08 15:40:14 följande:
    Det är lagen om att kaka söker maka. Utlänningar HAR lägre status på dejtingmarknaden. De hamnar alltid några pinnhål nedanför en svensk (eller annan ljushyad person från Västvärlden), med samma meriter i övrigt. Det gör att en ful vit kvinna kan få en medelsnygg svart man, och att en medelsnygg vit kvinna kan få en snygg svart man. Likaså kan en ful svensk man få en medelsnygg asiatisk kvinna, och en medelsnygg svensk man kan få en snygg asiatisk kvinna.
    Du kan säkert får en spännande typ med järnrör.
  • Missermajser
    nihka skrev 2014-02-08 16:45:40 följande:
    Det inlägget du svarar på är skrivit av en person som tidigre hävdat att hon är SD-kommunpolitiker och som här ger uttryck för värderingen "ju mörkare utlänning desto lägre status". SD-nice! 
    Det är ju bra att vi får reda på det så att vi vet hur vi ska rösta om vi mot förmodan vill ha en rasistisk politik.
  • Missermajser
    Dianne skrev 2014-02-08 16:48:17 följande:
    Nu trodde du att du var rolig. Faktum är att jag har insett att jag aldrig kommer att träffa någon partner i Partiet, i alla fall. Orsak: alla är för trevliga och städade och vältvättade! Jag vill ha en karl som har lite av Djävulen i sig... och det har inte sverigedemokrater.
    Jag förstår att du blivit lite förvirrad av alla dejtingsajter. Du behöver inte vara ledsen för att de mörkare männen drar sig undan dig men jag tycker du ska undvika män med "lite djävulen sig". Satsa på någon som tycker om dig istället.  
  • Missermajser
    effemgea skrev 2014-02-08 21:06:14 följande:
    Tror det inte är så svårt att utveckla personlig immunitet mot den här sortens utsöndringar, men det hindrar inte att man kan se vad det handlar om när utsöndringarna är avsedda att klegga ner andra.

Det var ju faktiskt rena koncentratet från skittunnan som läckte ut den här gången - alltså sånt som får den även den genomsnittliga rasisten att rygga tillbaka.
    Jag anmälde trots att jag tycker det är bra att skiten blir synlig för allmän beskådan. Den luktade lite väl illa och så tänkte jag att de från vars öppningar det kommer ifrån behövd lite paus från sina förehavanden. 
    Kan de inte hålla sig så loggar de väl ändå in från något annat nick...
  • Missermajser
    effemgea skrev 2014-02-08 21:40:18 följande:
    Jag håller med, det bästa är att det mesta får stå kvar.

Jag anmälde inte läckaget från skittunnan, men däremot två inlägg från en person som lapade vällustigt ur tunnan idag.
    Ja det förvånar mig inte om vi anmälde samma 2... 
  • Missermajser
    nihka skrev 2014-02-09 16:00:02 följande:
    www.bra.se/bra/brott--statistik/valdtakt-och-...

Ingenstans här står det du påstår!

Däremot står det både vad som ökat, vad som minskat och vad som påverkat. Förändringar i lagstiftningen tas upp där.

Det jag tycker är intressant är förhållandet mellan utvecklingen i antalet anmälda sexualbrott och andelen personer som uppger att de blivit utsatta för sexualbrott. Det första har ökat de senaste decennierna medan det andra varit relativt stabilt. Slutsatser?
    Det finn ju en annan typ av brott som är mer oroväckande och kan härledas till andra mer grupper i samhället. Man kan ju undra (eller inte) varför de inte slänger sig lika mycket med ordet "dimridåer" som de gjorde för några år sedan. 

http://www.bra.se/bra/brott--statistik/hatbrott.html

Från sidan:
    "Främlingsfientliga/rasistiska hatbrott vanligast

I statistiken över polisanmälningar med identifierade hatbrottsmotiv år 2012 var, liksom tidigare år, hatbrott med främlingsfientliga/rasistiska motiv vanligast. Uppskattningsvis knappt 3 980 anmälningar identifierades med detta motiv (varav 940 var afrofobiska och knappt 220 var antiromska). Därefter identifierades uppskattningsvis drygt 710 anmälningar med homofobiska motiv, knappt 310 med islamofobiska motiv, drygt 220 med antisemitiska motiv och 200 med kristofobiska motiv. Andra antireligiösa och transfobiska motiv var mindre vanliga bland de identifierade hatbrottsanmälningarna och svarade för knappt 60 respektive drygt 40 anmälningar."

• Missermajser
    nihka skrev 2014-02-09 16:41:34 följande:
    Det påstås från främlingsfientligt håll att det är alla utlänningar som hatar svenskar och varandra - också helt utan belägg förstås.

Rasister hittar alltid sätt för alla pilar att peka åt samma håll. Det ligger i sakens natur.
    Jo du har så rätt.
    Att t.ex. förnedra och hata en 14 årig Lucia ligger i den rasistiska sakens natur. Man är ju förstås inte rasist i SD mått om man ägnar sig åt sådant, utan ett offer.
    Det kallas svärjevänlig kulturodling när hatiska typer ger sig på små tonårsflickor i deras värld. Är man så gränslös i sin iver att hata så är väl kanske inte steget inte långt ifrån att ge sig ut och våldta. 
  • Missermajser
    Naranjos skrev 2014-02-09 16:59:37 följande:
    Och hur ser det ut med de rasistiska brott som dagligen sker av invandrare gentemot etniska svenskar? Sorry, jag glömde det. Svenskar kan inte utsättas för rasism. Således finns det inte heller någon statistik över detta. Här är den senaste kända hatbrottet gentemot en svensk: www.sydsvenskan.se/omkretsen/eslov/ tonaringar-sparkade-ner-24-aring/

Hur vanligt är det, tror panelen, att ett gäng svenskar sparkar ner en invandrare? Skulle det mot förmodan ske i någon omfattning, blir det dessutom per automatik infört i statistiken som "hatbrott".
    Duger "gammelmedia" nu helt plötsligt?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?