Inlägg från: oOOo oOOo |Visa alla inlägg
  • oOOo  oOOo

Varför hatar folk SD?

Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 13:56:32 följande:
    Tja, du visar om inte annat vad som är fel med SD...
    Det finns säker hatiska personer inom SD, men som meddelats tidigare i tråden verkar SD vara det mest hatade partiet så det borde ge en fingervisning om var hatet frodas mest.
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 14:05:19 följande:
    Om SD är det mest hatade partiet (vilket jag ifrågasätter)
    Då får du ta den diskussionen med nihka
    nihka skrev 2014-02-17 00:41:53 följande:
    "SD - Sveriges mest hatade parti. Det finns inget annat riksdagsparti som folk går igång på så mycket som SD och de har förstås sig själva att skylla."
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-18 14:05:19 följande:
    Går man runt och slänger okvädningsord åt alla tänkbara håll, och har en ideologi som i princip är emot allt och alla, ja, då blir man lätt ogillad.
    Det är sant, tyvärr verkar ju hatet vara än mer representerat av andra.

• oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-18 14:25:57 följande:
    Ja tänk vilken go stämning det skulle vara om Sd fick stå oemotsagda va?
    :)
    Sätter du likhetstecken mellan att hata och att säga emot? Hur fungerar du i vardagen kan man undra.
  • oOOo  oOOo
    sjuttiofemman skrev 2014-02-21 08:04:26 följande:

Jag hatar inte heller Sd,
    Intressant. Om inte ens du som spenderar alla dina vakna timmar med att spy ut din avsky mot SD hatar dem blir man ju en aning fundersam på vad alla SD hatarna pysslar med.

Har vi inga SD hatare i tråden längre?
  • oOOo  oOOo
    effemgea skrev 2014-02-21 13:51:17 följande:
    Det var inte riktigt så jag menade.

Bildligt talat så har många sverigedemokrater ett trängande behov att pissa på folk från vissa delar av världen.

En del av oss vanliga svenskar har för vana att säga i från och förklara för sverigedemokraten att det inte är acceptabelt att pissa på andra - och om man uteslutande pissar på folk av ett visst ursprung så är man rasist.

Personer som Vitryssen, Berättelsen om O ( det vill säga personen med så många o i nicket) och Philipsson tycker att vi är för bryska när vi säger till sverigedemokraten att sluta pissa på andra.
    Personligen tycker jag inte du är för brysk. Jag är däremot förundrad över den generella inkontinensen. Nu råkade du pissa lite snett.
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 18:38:13 följande:
    Jag tycker han är rysligt osvensk, på det hela taget! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hur är man när man är svensk då?
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 18:47:30 följande:
    Nu menar jag att vara mer deskriptiv (utifrån mitt erkänt subjektiva synsätt och erfarenhet) än preskriptiv: svenskar är toleranta, hjälpsamma och solidariska. Svenskar föredrar ärlighet framför lögner och svek. Svenskar står för när de gjort något fel. 
    Låter väldigt fina de där svenskarna.
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 19:36:53 följande:
    De är inte så annorlunda från folk i allmänhet egentligen. De flesta människor är schyssta om man ger dem en chans.
    De flest människor är svenskar om man ger dem en chans? Utom dom du inte tycker om?
  • oOOo  oOOo
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-27 19:52:22 följande:
    Så kan man tolka mitt inlägg, om man verkligen anstränger sig för att missförstå... eller råkat ha heroin i kaffet istället för socker... :-P
    Är det osvenskt att ha heroin i kaffet? Har jag blivit degraderad till dansk nu?
  • oOOo  oOOo
    Errol Flynn skrev 2014-02-27 20:17:46 följande:
    Duger inga svar du får kanske du ska börja med dig själv.
    Bra ide, tyvärr är jag rädd att sanden mer lik härdad betong i 75:ans fall.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?