Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 22:42:29 följande:
    Som enda parti som vill satsa mer på närområden tycker jag du är direkt ohederlig i argumentationen.
    Herregud.

Tror du att du är ett parti nu också - eller var det bara meningsbyggnadsfel.

Frågar eftersom jag blir osäker just för att du verkar ha strålapparaten igång.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Breaking Bad skrev 2014-11-28 23:56:52 följande:

Att Aschberg har judiskt påbrå kan man ju näsan inte tro!

Rätt märkligt med diskrepansen:

Medan SD:s ledarskikt har tagit på kostym och nästan gör vad som helst för att sekten ska framstå som rumsren så gör svansen nazan vad som helst för att få påpeka att den betraktar någon som jude.

Antar att svansen är så van vid att det strömmar ut brunt att den inte kan hejda sig.
  • FDFMGA
    Rataxes skrev 2014-11-29 11:45:06 följande:

Sammanfattning av tråden så här långt:

De Goda:

"Jimmie är dum".
    "Jag sa faktiskt före dig att han är dum, sådetså".
    "Jag sa att han är jättejättedum, ha, där fick ni".

De Onda:

Det är ni som är jättedumma...

Rätt intressant med det egna perspektivet och hur vi ibland utgår från att detta sjävklart måste vara alla andras.

Jag har en ganska ambivalent inställning till MP men brukar lite då och då titta in i Jamkus/Runes tråd där de som ogillar MP utifrån mitt perspektiv kammar varandras egofrissor.

Eftersom jag förmodligen står betydligt närmare MP politiskt än motståndarna i den tråden brukar jag ibland tänka att stora delar av tråden skulle kunna användas som propaganda för MP ur perspektivet så här resonerar våra motståndare, ja åtminstone om man tog bort några välgenomtänkta kärnkraftsinlägg och någon Förbifart Stockholm.

Samma resonemang kan förstås tillämpas på den här tråden.
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-11-29 12:24:27 följande:
    Sammanfattning av vad du sagt i tråden så här långt:

* Alla är jättedumma
    * Ha, det är bara jag som fattar nått!
    Klicka gärna på visa endast Ph och se hur upprörd hen blir när någon kallar Ekeroth sionist.

Helt obetalbart om man jämför med hens krumbukter inför ett tydligt judehatSkrattande
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-11-29 13:23:56 följande:
    Mitt inlägg som du citerade var till Rataxes, ifall du inte såg det.

I vilket inlägg av Philipsson ser man upprördhet när någon kallar Ekeroth sionist?
    Nej, det var avsiktligt jag citerade Rataxes, men hans inlägg var väl en parafras på ditt
    Tror det var 18871 och framåt där Ph blir upprörd - hen kallar det judehat.

Förmodligen för att hen inte vet vad sionism är, eller möjligen en spelad upprördhet.
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:09:43 följande:
    Som sagt, jag är man. Jag förstår inte denna fäbless för att förolämpa mig med  användning av pronomen som "hen". Låt inte din osäkerhet beträffande könslig tillhörighet projicera sig på mig.
    Nja, du brukar ju kalla mig batikhäxa. Det stör mig inte, inte heller när du fått på dig batikhäxespanardräkten och kallar mig pervers psykopat.

Jag skulle väl närmast vilja påstå att det är märkligt att du är så osäker på din könstillhörighet att du måste framhålla den.

Jag menar - inte tusan skulle jag bli förnärmad av att du kallar mig batikhäxa, så osäker som man är jag inteSkrattande

Du får alltså finna dig i att jag väljer det pronomen jag anser mest adekvat när jag omnämner dig - och det är hen.
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:09:43 följande:
    Som sagt, jag är man. Jag förstår inte denna fäbless för att förolämpa mig med  användning av pronomen som "hen". Låt inte din osäkerhet beträffande könslig tillhörighet projicera sig på mig.
    Jo, jag har noterat ditt behov av att ständigt behöva poängtera detSkrattande
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:48:57 följande:
    Du resonerar som de där som envisas med att kalla svarta personer för "negrer", även om dessa uttryckt att de inte vill bli kallade för det
    Jag har inget emot att du ställer psykiatriska diagnoser eller kallar folk batikhäxor, men du kan inte utgå från att alla anser att dina känslovallningar bara är ytterligare  exempel på hur labila sverigedemokrater är.

Så länge du far runt i tråden och kallar folk batikhäxor så länge är du en strålkärring för mig. Hen är väl lämpligt i detta sammanhang, hon skulle ju vara en förolämpning mot alla kvinnor.
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-29 13:54:01 följande:
    Lite kul att kolla hur respektfulla människor är. Du "låtsas" ju vara god, men är ett svin. Som Kapten Klänning, typ: En ulv i fårakläder.
    Men se där. Så upprörd du blev nu Ph.

Skrattande
  • FDFMGA
    nihka skrev 2014-11-29 14:03:49 följande:
    Du kallar folk för sådant som "dum" och "batikhäxa" när dina sakargument tryter och kallar människor för "svin" som omnämner dig "hen" för du anser det respektlöst.

HYCKLARE!
    Tror inte man ska ödsla för mycket tid på Ph.

Kapten Klänning är ju ganska grovt förstås, eftersom det var polischefen som våldtog småtjejer, men det är ju bara Ph som fått en känslovallning så här på lördagen. Och vi har ju sett många gånger förr i den här tråden att sverigedemokrater inte har så vidare värst utvecklad impulskontroll.

Hen lugnar nog ner sig om ett tagSkrattande
Svar på tråden Varför hatar folk SD?