Dole Bananas skrev 2014-03-24 19:22:53 följande:
Nej, det är hemskt när folk sticker knivar i ryggen på andra, som tex vänsterextremisten som högg en kniv i ryggen på en nationalist i Kärrtorp. Varför har sk "antirasister" alltid knivar på sig?
www.nationell.nu/2013/12/15/nationalisten-kni.../
Nej, jag försvarar inte nazister som gör detsamma och jag försvarar heller inte ideologin sidan jag länkar till står för, dock återges korrekt information där och det är det enda väsentliga för mig.
När har jag försvarat högerextremism? Jag tycker bara att man ska nyansera debatten och hålla sig till sanningen. Det ÄR dom vänsterextrema som står för det stora demokrati-hotet, de som är mest organiserade och dom som står för flest attentat.
Därför blir det löjeväckande då ni näthatande vänsterextremister ska få det till något annat. Varför ägnar ni inte er arbetslöshet och stora energi till att bekämpa vänsterpartiet istället? Det är ju i den miljön flest våldsbejakande extremister föds. Enligt Säpo så tillhör islamism det andra största hotet (dvs det vi massimporterar)
Men ni opålästa och förvirrade jagar dom som vill stoppa islamism och kommunism samt strävar efter en sammanhållen demokrati, varför gör man så? Hur många poäng fick ni på högskoleprovet egentligen?
Tja tillräckligt många för att ha två högskoleutbildningar vad nu det spelar för roll i denna debatten. Högerextrema är ett precis lika stort hot mot demokratin som de vänsterextrema. Du försvarar högerextremismen när du gång på gång måste visa att de vänsterextrema är ett stort hot mot demokratin. SÄPO och polisen fick hybris med 9/11 och ser vänsterextrema terrorister bakom varje buske.
Sen för att klargöra så har jag inte med vänsterextremism att göra överhuvudtaget tycker att båda grupperna är precis lika stora knastar. Visa mig gärna siffror på denna massimport (hemskt ord förresten) som du kallar den och då godtas inte vilka siffror som helst. Med vad som helst menas med avpixlat. Gärna siffror från SCB och liknande. Om du menar 4000 syrier så är det ingen massimport om man tittar på hur många vi är i Sverige.
SÄPO kanske skulle koncentrera sig på båda grupperna intressant artikel av en f.d polisintendent
www.svd.se/opinion/brannpunkt/prioritera-arbete-mot-hatbrott_3355076.svd
ytterligare en intressant artikel
www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/janguillou/article18591198.ab
Sen undrar jag varför du hänger upp dig på utbildning? eftersom du pratar om högskoleprovet som om det skulle vara något mått på intelligens.